Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Koen

B (de draad van Baudoin)

Recommended Posts

Ik  dacht even dat er een strip ging komen over het leven van Boudewijn I :wacko:

Oh boy, er zijn nog mensen die hun ABC niet kennen. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wist niet eens dat Baudoin al 72 jaar oud was. ik zat echt met de gedachte dat hij zo rond de leeftijd van Trondheim en Sfar zat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb nog nooit iets gelezen van Baudoin. Ik vond dat altijd onaantrekkelijke tekeningen en het zag er saai uit...

Maar blijkbaar heb ik me ook hier vergist.

Ik zal wel een buitenbeentje zijn...Guust Flater vind ik bijvoorbeeld ook maar niks...

Tja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Ik ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Baudoin saai ?Ok,vind ik ook niet veel aan ,zeker zijn Vrije Vluchten.

Maar Flater niks vinden ? Jeetje....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb nog nooit iets gelezen van Baudoin. Ik vond dat altijd onaantrekkelijke tekeningen en het zag er saai uit...

Maar blijkbaar heb ik me ook hier vergist.

Ik zal wel een buitenbeentje zijn...Guust Flater vind ik bijvoorbeeld ook maar niks...

Tja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Ik ook!

Dat verklaart waarom je Arsène ook maar niks vond, :P

Neenee, zelf heb ik me destijds ook even over de tekenstijl heen moeten zetten.  Ik vond zijn werk vooral inhoudelijk prachtig, niet zozeer grafisch al kan ik het vandaag al heel wat meer appreciëren.  Guust... tja, daarin sta je niet alleen.  Die heb ik ook nooit veel soeps gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tien jaar geleden had ik het er nog wat moeilijker mee, maar nu kan hij me wel overtuigen.  Het heeft me echter nooit verhinderd zijn strips toch te kopen en lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk niet dat het iets voor jou is, heer Linthout. Baudoin heeft wel wat weg van een navelstaarder, zij het een met een fabuleus gevoel voor poëzie en (beeld)taal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...