Ga naar inhoud

Dvd-Collectie Online Beheren


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kontiki

Ik zou eens willen beginnen om mijn dvd-verzameling bij te houden. Welke gratis site is daar het best voor geschikt? Voor mij gaat het gewoon om een titeloverzicht die ik makkelijk kan raadplegen van thuis uit of op verplaatsing (tablet/smartphone).

Link naar reactie
Gast Kontiki

Bij mij is het nog te overzien, maar toch blijf ik er per ongeluk dubbel kopen omdat er in mijn kasten nog geen goed opbergsysteem zit door een veel te grote kijkachterstand.

Link naar reactie

Neen het is heel simpel, UPC nummer intypen en klaar. Bij boxsets vult het zelfs automatisch de individuele films in.

 

Ik heb wel al enkele dvd's waarvan het upc nummer niet herkend wordt, zoek later wel uit.

 

Je kan trouwens gratis 1 maand proefperiode nemen.

 

ps. ik heb niet de mobiele versie

Link naar reactie

Ik gebruik al 15 jaar DVD-profiler. Als je minder dan 500 stuks bezit, is het gratis (vroeger toch). Vanaf 500 kun je niks meer toevoegen en moet je betalen, eenmalig, ik dacht rond de 25 euro. Zwendel heeft het over 22 euro, de dollar is dus nog wat gezakt. Enkel voor Windows, niet voor Mac. Voor Mac bestaat vooralsnog geen versie.

De android versie kost eenmalig 4,99 euro, versie voor I phone kost evenveel en kan gesynchroniseerd worden met je Windows versie.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

En moet je dan regelmatig zelf updates uploaden of gebeurt dat automatisch?

Als je nieuwe films wil toevoegen ga je natuurlijk eerst een download moeten doen om de nieuwste versie van de database binnen te hebben, maar dat gaat meestal heel snel, tenzij je maar eens om de paar maand gaat gaan toevoegen natuurlijk.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Neen het is heel simpel, UPC nummer intypen en klaar. Bij boxsets vult het zelfs automatisch de individuele films in.

 

Ik heb wel al enkele dvd's waarvan het upc nummer niet herkend wordt, zoek later wel uit.

 

Je kan trouwens gratis 1 maand proefperiode nemen.

 

ps. ik heb niet de mobiele versie

Die zitten vermoedelijk nog niet in het systeem. Je kunt ze zelf handmatig toevoegen en als de scans goedgekeurd worden, zullen ze ook voor iedereen beschikbaar zijn.

Je kan ze ook op disc-id scannen. Of op titel.

Als ik er één niet vind in de database, maar ik vind krek dezelfde op titel met een andere UPC-code, durf ik al wel eens die gelijkvormige titel te nemen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Die zitten vermoedelijk nog niet in het systeem. Je kunt ze zelf handmatig toevoegen en als de scans goedgekeurd worden, zullen ze ook voor iedereen beschikbaar zijn.

Je kan ze ook op disc-id scannen. Of op titel.

Als ik er één niet vind in de database, maar ik vind krek dezelfde op titel met een andere UPC-code, durf ik al wel eens die gelijkvormige titel te nemen.

Ja ik heb er zo een paar aangevuld (covers) en nieuwe ingevoerd. Die wachten dus waarschijnlijk op goedkeuring.
Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...