Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
8 uren geleden, Daan zei:

Achteraf weet iedereen alles beter, toch?

Ik heb nog nooit een tekening gemaakt waarvan ik achteraf dacht: dit kon ik echt niet beter gedaan hebben :)

 

6 minuten geleden, esteban² zei:

Shirow di Rosso weet in ieder geval tekeningen, die op zich óók al knap zijn, naar een hoger niveau te brengen.  Keer na keer.

 

Jup, topper! Tis altijd een aanvulling, eerder dan een simpele inkleuring.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 8/6/2021 om 10:14, Kristof Berte zei:

Dit toffe stripje (al zeg ik het zelf) maak ik samen met David Felizarda Real (Feli) en verschijnt maandelijks in het stripmagazine Maxix.

 

afbeelding.thumb.png.85b9caeefab4d6a02a1e6dda2b7950e2.png

 

En hopelijk op termijn een album.

Beslist één van de sterkhouders van het magazine.

Link naar reactie
3 uren geleden, cinco zei:

 

En hopelijk op termijn een album.

Beslist één van de sterkhouders van het magazine.

 

Thanks! Leuk om te horen :)

 

Er zijn voorlopig nog geen plannen in de richting van een album. We zien wel wanneer we op een bepaald moment genoeg grappen hebben.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
1 uur geleden, Yncke zei:

Dat ellenlange lijstje! XD Bedankt om mijn ochtend met een lach te starten!

 

Hoeveel van je strips staan er zo in dat Doe Boek?

 

5 gags, een hoopje losse illustraties en een zoekplaat. Was plezant om te doen. Ik post nog wel wat in de toekomst.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
On 10/26/2021 at 10:25 AM, Kristof Berte said:

 

5 gags, een hoopje losse illustraties en een zoekplaat. Was plezant om te doen. Ik post nog wel wat in de toekomst.

valt me wel op dat geen enkele zin een punt heeft als afsluiting.
Maar verder vind ik het keigaaf gedaan!

On 11/25/2021 at 9:18 PM, Kristof Berte said:

Op scenario van ondergetekende...

 

 

RESPECT!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
23 uren geleden, Kristof Berte zei:

Sinds kort schrijf ik scenario's voor Jommeke, waarbij ik ook het storyboard teken. Zeer plezant om te doen, hierbij een voorbeeldje. Vanaf februari ligt het album "Het Verpeste Kamp" in de winkels.

 

20211207_231733.thumb.jpg.dd9db6ef08354e9d802cc056fbdc402f.jpg

 

 

Tijd dat ze jou ook zo een hommage-album laten maken.

 

In dat interview met Stripmunk las ik dat je enkele jaren geleden ook testpagina's voor Jommeke had getekend.

Lijkt me wel eens interessant om te zien als je die hier mag/wil tonen.

Link naar reactie
Op 20/1/2022 om 13:06, Yncke zei:

Wow! Proficiat! :)

Dan zou 't wel eens kunnen dat ik voor de eerste keer dit millennium een reguliere Jommeke koop.

 

Zeker doen, het is mijn beste verhaal voor Jommeke tot nu toe :D

 

23 uren geleden, cinco zei:

 

Tijd dat ze jou ook zo een hommage-album laten maken.

 

In dat interview met Stripmunk las ik dat je enkele jaren geleden ook testpagina's voor Jommeke had getekend.

Lijkt me wel eens interessant om te zien als je die hier mag/wil tonen.

 

Het waren eerder losse tekeningen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ze niet geweldig waren. Teveel mijn stijl die de stijl van Jommeke imiteert. Ik vind de scans niet meteen terug, maar als ik ze tegenkom, kan ik ze altijd wel eens plaatsen.

 

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Op 21/1/2022 om 11:45, cinco zei:

In dat interview met Stripmunk las ik dat je enkele jaren geleden ook testpagina's voor Jommeke had getekend.

Lijkt me wel eens interessant om te zien als je die hier mag/wil tonen.

Was dat die keer dat half stripmakend vlaanderen geïnteresseerd was, en ze vanuit de uitgeverij een standaard 'sorry, niet wat we zoeken'-mail terugkregen met iedereen in cc?

 

Ik geloof dat zowat iedereen die een beetje strips tekent en ouder dan pakweg 30 is in de loop der jaren wel eens wat proeven voor Jommeke heeft gemaakt. Zeker in de jaren '90.

Link naar reactie
Op 22/1/2022 om 17:12, TDPB zei:

Was dat die keer dat half stripmakend vlaanderen geïnteresseerd was, en ze vanuit de uitgeverij een standaard 'sorry, niet wat we zoeken'-mail terugkregen met iedereen in cc?

 

Ik geloof dat zowat iedereen die een beetje strips tekent en ouder dan pakweg 30 is in de loop der jaren wel eens wat proeven voor Jommeke heeft gemaakt. Zeker in de jaren '90.

 

Zo is het begonnen, inderdaad. De tekeningen werden niet weerhouden, maar de scenariovoorstellen vonden ze heel plezant.

 

Proeven heb ik nooit gedaan, enkel wat personages getekend. Misschien komt het er ooit nog eens van...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 22/1/2022 om 17:12, TDPB zei:

Was dat die keer dat half stripmakend vlaanderen geïnteresseerd was, en ze vanuit de uitgeverij een standaard 'sorry, niet wat we zoeken'-mail terugkregen met iedereen in cc?

 

Ik geloof dat zowat iedereen die een beetje strips tekent en ouder dan pakweg 30 is in de loop der jaren wel eens wat proeven voor Jommeke heeft gemaakt. Zeker in de jaren '90.

Ik tekende enkel Jommeke voor 'Jommekes bij de vleet' en in een hommage tekening aan de drie grote Vlamingen toen ze alle drie overleden waren. Ik heb nooit zo'n 'voeling' gehad met Jommeke, dus nee geen ambitie om die strip te tekenen, en er woonde trouwens al een Jommekes-tekenaar in mijn gemeente.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
9 uren geleden, Kristof Berte zei:

Hommagetekening Nero voor een publicatie van strippromotie Knokke-Heist

 

1885651800_nerohommage_plat(1).thumb.jpg.d708311792b3d672292717404c0da30f.jpg

 

Dat is al de tweede Vlaamse stripreeks waarbij je me goesting geeft om een hommage-album van jouw hand te zien. :P

Ik hoop dat je vroeg of laat een telefoontje (of een mail) met die vraag van de uitgeverij krijgt.

Link naar reactie
11 uren geleden, cinco zei:

 

Dat is al de tweede Vlaamse stripreeks waarbij je me goesting geeft om een hommage-album van jouw hand te zien. :P

Ik hoop dat je vroeg of laat een telefoontje (of een mail) met die vraag van de uitgeverij krijgt.

 

Haha, thanks!

 

Ik heb al wat hints laten vallen bij SU maar voorlopig bijten ze nog niet :)

 

Niet erg, werk genoeg momenteel!

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...