Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

  • 4 months later...
30 minutes ago, Kristof Berte said:

 maar ik teken feitelijk niet zoveel meer.

 

Dat zijn zo van die statements die bij mij een "miljaar!" uitlokken als ze komen van iemand met jouw talent. :P

 

30 minutes ago, Kristof Berte said:

Daar komt binnenkort wel weer verandering in, hoera!

En dat stemt me dan weer heel vrolijk. :)

Link naar reactie
2 minuten geleden, Yncke zei:

Dat zijn zo van die statements die bij mij een "miljaar!" uitlokken als ze komen van iemand met jouw talent. :P

 

Och och, dat talent is toch wreed relatief hoor.

 

Maar ik ben gewoon vooral bezig met scenario's schrijven momenteel. Dus ik zit wel nog altijd tussen de strips :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Het atelier, daar kan je toch ook eens wat reclame maken voor een scenario? Toch?

 

Vanaf deze maand verschijnt (in 5 delen) Black Grace, het eerste album van De Piraten van Kamilo Beach, in het fijne striptijdschrift MaxiX. Er zouden twee albums komen, maar er zijn zeker mogelijkheden tot uitbreiding van het universum.

 

Heel fier over dit album, vooral omdat dit een verhaal is waar ik eens niet schreef voor een bestaande reeks of in opdracht, maar (bijna) volledig carte blanche kreeg. Hoewel ik er ook van geniet om voor andere reeksen of voor opdrachtgevers te schrijven - schrijven is altijd leuk - geeft het nog meer voldoening om in deze tijden een nieuw project op poten te kunnen zetten, tegen correcte voorwaarden. Ik had zin om een science-fiction album te schrijven met piraten, ik mocht een science-fiction album schrijven met piraten. Niet veel mensen krijgen tegenwoordig die kans. Bedankt, MaxiX!

 

Tekenwerk van Jimmy Hostens, beetje assistentie met het in elkaar puzzelen van de plot door Tom Metdepenningen. Nu in de betere kranten- en stripwinkel, of met een abonnement.

 

afbeelding.png.2f0f8a2dc16791bf9fa65a6d6347f5d4.png

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 9 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Op 26/2/2021 om 16:17, Kristof Berte zei:

Bedankt Cinco :)

 

Voor wie eens goesting heeft om op m'n kop te kijken:

 

Erg genoten van het prachtige drieluik: Lise op monstereiland.

 

weet niet of dit de juiste “draad” is voor dit (of is er mogelijk al een draadje voor?)

maar er zullen meer voorbeelden bestaan van tekenaars die elkaars creaties tekenen in hun stijl. ( er schiet mij nu ook een jubileum album van bollie en Billie te binnen...)

maar altijd tof om te zien....

 

 

E6603CAC-D4CC-442B-890C-6D6084DA3FD4.jpeg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
1 uur terug, Air zei:

Erg genoten van het prachtige drieluik: Lise op monstereiland.

 

weet niet of dit de juiste “draad” is voor dit (of is er mogelijk al een draadje voor?)

maar er zullen meer voorbeelden bestaan van tekenaars die elkaars creaties tekenen in hun stijl. ( er schiet mij nu ook een jubileum album van bollie en Billie te binnen...)

maar altijd tof om te zien....

 

 

E6603CAC-D4CC-442B-890C-6D6084DA3FD4.jpeg

 

Ik heb dat idee voor het titelblad met een tekening van een andere auteur inderdaad gewoon gepikt van Jump hoor :)

 

Met toestemming van Charel weliswaar, want hij maakte de eerste tekening.

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
35 minuten geleden, Kristof Berte zei:

 

Ik heb dat idee voor het titelblad met een tekening van een andere auteur inderdaad gewoon gepikt van Jump hoor :)

 

Met toestemming van Charel weliswaar, want hij maakte de eerste tekening.

 

Prachtconcept.

Ik kwam “jump” tegen in de bibliotheek en dat titelblad was onder andere de reden om deze mee te nemen. Pas later dacht ik dat eerder gezien te hebben. Zodoende kwam ik bij u terecht. Die hommage van de heer Chambre (van lise) staat die ook in een album?

p.s. Ik heb enkel de softcovers....

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
22 uren geleden, Air zei:

Prachtconcept.

Ik kwam “jump” tegen in de bibliotheek en dat titelblad was onder andere de reden om deze mee te nemen. Pas later dacht ik dat eerder gezien te hebben. Zodoende kwam ik bij u terecht. Die hommage van de heer Chambre (van lise) staat die ook in een album?

p.s. Ik heb enkel de softcovers....

 

Die van Charel staat in het eerste album, in de herdruk bij Syndikaat weliswaar, niet bij Strip2000.

 

Bestaat enkel in softcover hoor :) Misschien komt er ooit eens een integrale, maar ik betwijfel het.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...