Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

Ik kan niet inkleuren, maar toch bedankt :)

 

Zie ook het kerstkaartje voor Lise op Monstereiland. Ik was eigenlijk van plan om het toch eens te proberen, maar ik vind het eigenlijk zwart-wit ook wel ok. Doet er nog iemand dat eigenlijk, zelf kerstkaartjes tekenen? Ik ben anders wel benieuwd :)

 

post-654-0-83544200-1450821890_thumb.jpg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mooie 'scène'  ;) , zonde dat ze zal worden ingekleurd, je figuren zijn plastisch genoeg in zwartwit. Ik zag wel een mini mini perspectieffoutje, maar dat zou muggenzifterij zijn. Nice work !

 

Tekstballonnen worden later ingevuld, maar de onomatopeeën staan er, wat als het in het Frans wordt uitgegeven  :e007:  ?

 

Ik ben benieuwd naar het album.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

@Dirk: Om den duur zat ik de hele middagpauze hln.be te lezen, dan kan ik beter een beetje creatief bezig zijn :)

 

@Kameraad Mauser: de kantoortekeningetjes zijn allemaal geïnkt met een Staedler fineliner (0.5). Een oud stiftje, waarmee ik vroeger schreef op kantoor, met als resultaat dat de tip een beetje afgeplat is en redelijk flexibel, waardoor ik mooi in dikte kan variëren. Ik heb al schrik voor als de inkt gaat op zijn, want mijn andere fineliners geven die mooie lijnen niet...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik heb dat ook met de fineliners. Ondanks dat de nieuwe een aardige lijn opleveren heb ik graag dat er slijtage is aan de tip. Omdat het voor mijn lijnvoering die ik wil dan een licht brokkelig, geërodeerd, half opgedroogd effect oplevert. Zo zit er een schetsmatige graad in de inkting.

Dat heb ik dan ook al gedaan met een van mijn Pentel brushpens: de tip bijgeknipt zodat de lijn iets "droger" wordt.

Link naar reactie

Ik heb dat ook met de fineliners. Ondanks dat de nieuwe een aardige lijn opleveren heb ik graag dat er slijtage is aan de tip. Omdat het voor mijn lijnvoering die ik wil dan een licht brokkelig, geërodeerd, half opgedroogd effect oplevert. Zo zit er een schetsmatige graad in de inkting.

 

Dat heb ik dan ook al gedaan met een van mijn Pentel brushpens: de tip bijgeknipt zodat de lijn iets "droger" wordt.

 

En wanneer mogen we zo'n volledig geïnkte pagina eens zien ?

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...