Ga naar inhoud

Quiz : Uit Welke Strip Komt... ?


Veto

Recommended Posts

Nee, het is het enige deel van Valstrik Memory.

Juist!

 

Ik las het franse deel ook deze week en het is een geweldige reeks over een groep koraalduikers waarvan er eentje van verdwijnt, maar niets is wat het lijkt. Sterk tweeluik. Van dezelfde scenarist had je ook al vleugels van lood en de lichten vd amelou. Allemaal om te beter.

 

Een punt voor daan, aan jou!

Link naar reactie

Juist!

 

Ik las het franse deel ook deze week en het is een geweldige reeks over een groep koraalduikers waarvan er eentje van verdwijnt, maar niets is wat het lijkt. Sterk tweeluik. Van dezelfde scenarist had je ook al vleugels van lood en de lichten vd amelou. Allemaal om te beter.

 

Een punt voor daan, aan jou!

Geen wonder dat het mij bekend voor kwam. Ik heb dat album zelf in de kast staan!

 

Eihoofd ben ik. :wacko:

 

Ironisch ook gezien de reekstitel.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Yes, Dio!

En een hele goede strip bovendien, ik kan niet wachten op het derde deel.

Dat ben ik geheel met je eens. Metronom is één van de beste reeksen die de afgelopen paar jaar zijn uitgekomen. Prachtig getekend (kijk bijvoorbeeld maar naar de cover van deel 1) met echte vlees en bloed personages en niet gespeend van enige filosofie. Een meesterwerk is het niet maar de reeks krijgt van mij een dikke vier sterren. Aanrader als je van sci fi houdt.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

ik dacht dat Dio wel een manga plaatje zou posten, maar niet dus :)

 

De pijl van Nemrod ... eh ... 3 ?

 

Manga kent niet iedereen dus nee. En met Pijl van Nemrod zit je niet heel ver uit de buurt. (maar ook nog niet heel dichtbij)

Het is wel een reeks met een sterk SF tintje net zoals Pijl van Nemrod.

 

Ik had iets van 'Zeven Levens van de Sperwer' verwacht van Dio... 

 

Nu goed omdat jij erom vraagt:

;)

post-127-0-52193500-1409732856_thumb.jpg

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Sorry, even deze draad uit het oog verloren door toedoen van verscheidene manga besprekingen die ik eerst moest doen en in sommige gevallen nog steeds moet afmaken.

 

De reeks in kwestie is geschreven door een vrij bekend scenarist en het tekenwerk is van een tekenaar die destijds nog onbekend was maar later zijn naam vestigde met een reeks van geheel andere orde. De reeks verscheen bij Dargaud die hem na een aantal delen in vertaling stop zette.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...