Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Veto

Quiz : Uit Welke Strip Komt... ?

Recommended Posts

We moeten Timhardt dat punt weer afnemen, vind ik. :P

jpg van harde schijf doe je door op "gebruik volledige editor" te klikken en vervolgens bestand toevoegen en bladeren door je HD. Dan uploaden.

ok, thx.

post-167-0-71860200-1409427276_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aan het lettertype te zien is het een uitgave van een 'Talent'-strip.  Voorlopig is dat het enige wat ik kan afleiden...

Deel dit bericht

Link naar bericht

da's al juist. in totaal heeft talent 5 series van deze scenarist in zijn fonds opgenomen. Slechts 2 ervan zijn volledig vertaald, deze ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Of dan toch uit het laatste vertaalde deel Cyberkiller 4 ?  Ik heb die reeks niet.  Dus moet ik wel gokken. :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een tipje dan maar?

De spreker dacht zijn werkplunje verbrand te hebben, maar heeft het plots,toch weer aan...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Neen. Grovere tekenstijl heeft er wel een beetje van weg.

Het gezochte album zit in een collectie van talent.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het tekenwerk komt mij heel bekend voor. Ik weet zeker dat ik zelf iets in de kast heb staan van die tekenaar maar de reeks in kwestie heb ik beslist niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het tekenwerk komt mij heel bekend voor. Ik weet zeker dat ik zelf iets in de kast heb staan van die tekenaar maar de reeks in kwestie heb ik beslist niet.

zoveel reeksen tekende Stéphane hij nog niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Veto zit dichtbij, maar mis, allemaal mis.

ik zou ook volgende regel willen toevoegen: slechts één keer gokken en posten per keer, anders heeft de nummer van de reeks ook weinig zin he? 

Eén keer gokken/posten en dan wachten op bevestiging, daarna mag je een nieuwe poging ondernemen.

Nu Dus :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee, het is het enige deel van Valstrik Memory.

Juist!

Ik las het franse deel ook deze week en het is een geweldige reeks over een groep koraalduikers waarvan er eentje van verdwijnt, maar niets is wat het lijkt. Sterk tweeluik. Van dezelfde scenarist had je ook al vleugels van lood en de lichten vd amelou. Allemaal om te beter.

Een punt voor daan, aan jou!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...