Ga naar inhoud

Star Trek


niemand

Recommended Posts

Dank u JJ voor het verder verkloten van de franchise... Nog een geluk dat het zich in een parallel universum afspeelt.

 

Hou je dan niet van 'lens flare'? :D

 

Neen, serieus, ik vond de eerste Star Trek door Abrams erg goed. Ik begon me terug te interesseren voor de films...

Het enige wat ik wil weten is wanneer hij The Borg zal integreren in de vervolgen.

 

Wat vind jij er slecht aan?

Grr. Argh.

Link naar reactie

Het Star Trek-gevoel ontbreekt. ST draait niet om oorlogen, ontploffingen van planeten en sterrenschepen, ... Ik mis het menselijke, de relaties, ... Het voelt allemaal wat te geforceerd aan, te Hollywood.

 

De eerste reboot van ST is een goede film, daar niet van, maar hij is niet echt mijn ST. En ik hoop dat bij die nieuwe ze er niet aan denken om Khan te introduceren, want dat zou het helemaal verknallen. Gary Mitchell, daar kan ik nog mee leven.

Link naar reactie

Gary Mitchel werd al gebruikt in de Star Trek Ongoing comic reeks en daarvan beweren ze dat het canon is. Ze kunnen natuurlijk met ons voeten spelen ;) maar ik betwijfel het.

 

Wat de eerste film betreft : die bevat avontuur, humor, SF en gaat ook over vriendschap. Allemaal dingen die ook in de eerste, TOS reeks zaten. Het ST gevoel zat wat mij betreft zeker in de film.

 

 

Link naar reactie

ik vond de laatste ST film van JJ toch niet zo geweldig hoor. Het ging goed vooruit, veel special effects, leuke karakterzetting, maar die alternate reality is toch flauw, vind ik. Allez, ik denk zelfs dat ik heel die alternate reality niet gesnapt heb. Nog steeds niet. Van mij had JJ de volgende film niet hoeven maken.

 

Dat het ST TOS gevoel in de film zat, daar ben ik het wel mee eens. Dat zat wel goed eigenlijk. Die nieuwe zal waarschijnlijk de eerste ST zijn die ik niet in de cinema ga zien (behalve de eerste films, vanaf dat ik de tv-serie volg eigenlijk) niet dat die vorige films dan zo'n keigoeie knallers waren, maar ik vond de serie leuk en de films waren een verlengstuk.

Link naar reactie

Ik snap niet dat daar iets niet aan te snappen is. De strip Countdown geeft meer uitleg, maar alles om te kunnen volgen zit ook in de film.

 

Dan zal mijn brein zich strategisch uitgeschakeld hebben. Ik heb gehoord en gelezen dat het over een alternate reality gaat, en misschien dat ik dat tijdens de film nog best kon volgen, maar ik zou nu begot niet meer kunnen vertellen hoe dat dan in zijn werk ging.

Link naar reactie

hr_Star_Trek_Into_Darkness_2.jpg

 

http://www.comingsoon.net/gallery/59944/hr_Star_Trek_Into_Darkness_2.jpg

 

New Image From Star Trek Into Darkness

 

Source: Paramount Pictures

December 10, 2012

 

 

 

Paramount Pictures has released a new image from the upcoming sequel Star Trek Into Darkness. In the pic, you'll find Zachary Quinto as Spock, Chris Pine as Captain Kirk, and Benedict Cumberbatch as....John Harrison? That's what Paramount claims his name is in the caption for the photo, but it is likely a decoy name. Time will tell.

 

Opening in 3D, 2D and IMAX 3D theaters on May 17, the film stars John Cho, Bruce Greenwood, Simon Pegg, Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban, Anton Yelchin, Benedict Cumberbatch, Alice Eve and Peter Weller.

 

In Star Trek Into Darkness, when the crew of the Enterprise is called back home, they find an unstoppable force of terror from within their own organization has detonated the fleet and everything it stands for, leaving our world in a state of crisis.

 

With a personal score to settle, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction.

 

As our heroes are propelled into an epic chess game of life and death, love will be challenged, friendships will be torn apart, and sacrifices must be made for the only family Kirk has left: his crew.

 

Click on the picture for a bigger version!

 

John Harrison ? HAHAHAHAHAHAHAHA... Ze zijn er mee aan't rammelen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Die comics bestaan wel, maar ik lees ze meestal niet. Ne mens moet keuzes maken. :e007:

 

En eigenlijk bestaat die alternatieve realiteit net zozeer als de andere Star Trek realiteit. De ouwe Spock is er. Het is dus inderdaad geen reboot, maar een alternatieve raliteit, die naast de ouwe loopt. Eén van de vele ST realtiteiten, zie andere afleveringen van ST:TNG (met al die Enterprises bijvoorbeeld, of Endgame), of in de andere reeksen The Mirror Universe. Allemaal goed, voor mij. ;)

 

En eigenlijk : dat bestaat ALLEMAAL niet. 't Zijn vertellingskes ! Jaha ! Daar kijkt ge van op, zeker ? B)

Link naar reactie

 

 

En eigenlijk : dat bestaat ALLEMAAL niet. 't Zijn vertellingskes ! Jaha ! Daar kijkt ge van op, zeker ? B)

 

:e010: ik ben plots helemaal "zen"

 

:e005:

 

bwa, ik vond de film nog te doen hoor, maar dat hoefde voor mij niet in een alternate reality te gebeuren. De jonge spock, de jonge kirk, het had voor mij best geweest in de gewone reality. Die alternate reality vind ik zo'n goedkoop trucje van Abrams. Lost vond ik ook al zo vreselijk saai na drie afleveringen. Maar goed, is ook maar enkel een mening hé. Mezelf kennende zal ik de nieuwe film ook wel bekijken, maar niet meer in de cinema vrees ik. Tenzij die ene maat toch weer begint te zagen om naar de cinema te gaan, dan ... :e005:

Link naar reactie

Eén van de vele ST realtiteiten, zie andere afleveringen van ST:TNG (met al die Enterprises bijvoorbeeld, of Endgame), of in de andere reeksen The Mirror Universe. Allemaal goed, voor mij. ;)

 

 

awel, nu dat je het zegt, die afleveringen vond ik meestal ook flink bij zijn haar gesleurd. Hier en daar zat er wel een goede vondst tussen die relevantie had in deze reality/universum maar als het losstaande verhaaltjes waren in een ander universe, bwa, dat vond ik persoonlijk de zwakste afleveringen. (De aflevering met empress Sato in enterprise, die reality van DS9)

Link naar reactie

:e010: ik ben plots helemaal "zen"

 

:e005:

 

bwa, ik vond de film nog te doen hoor, maar dat hoefde voor mij niet in een alternate reality te gebeuren. De jonge spock, de jonge kirk, het had voor mij best geweest in de gewone reality. Die alternate reality vind ik zo'n goedkoop trucje van Abrams. Lost vond ik ook al zo vreselijk saai na drie afleveringen. Maar goed, is ook maar enkel een mening hé. Mezelf kennende zal ik de nieuwe film ook wel bekijken, maar niet meer in de cinema vrees ik. Tenzij die ene maat toch weer begint te zagen om naar de cinema te gaan, dan ... :e005:

 

Hij kon toch maar moeilijk weer met de ouwe Kirk rondzwalpen op dat schip. En de helft van de crew is dood !

Ik herinner me nog, voor de film uitkwam, al de commentaren : blasfemie ! een reboot met jonge acteurs !

Dan doet JJA géén reboot, maar een alternatieve realiteit, en dan is het wéér niet goed. Ik vind dat net wel zeer goed gevonden. Dan kunnen ze wat films maken, en als het niet meeslaat, dan kunnen ze nog altijd weer terug naar de vorige continuïteit. En anders, tja... dan was er geen Star Trek meer.

Ah, tis ook nooit goed. Fokking trekkies.

Link naar reactie

En als je de film nog te doen vond, wat is dan het probleem ?

Wat kan mij dat schelen waar, wanneer, welke realiteit dat is. Als ik maar een goeie Trek film zie. En ik vond JJA's eersteling een goeie film. Hij kon ook nog niet vollenbak gaan, natuurlijk. Het was een introductie film, voor de nieuwe kijkers, dus het moest wat simpel zijn : Nero tegen de rest.

Again : als ge de realtiteits switch niet goed begrijpt : lees de strip Countdown. :)

En dat is nog een goeie strip ook, met Picard en Data en spock, en de romulans en klingons... in het ouwe universum ! ;)

Link naar reactie

de oude kirk? Nee hoor, gewoon kirk en spock aan het begin van hun carriere zou ik al goed genoeg gevonden hebben. Reboot of niet.

Maar hey, ze doen wat ze niet laten kunnen hé, ik ben slechts één liefhebber van de serie er zijn er nog zeven anderen en die hebben ook recht op hun mening :D

Link naar reactie

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=99395

 

J.J. Abrams Will Still Produce a Third Star Trek Film

 

After yesterday's surprise announcement that J.J. Abrams will be franchise-hopping from Star Trek to Star Wars, fans have been curious about what that means for the future of the U.S.S. Enterprise and her crew. Today, Paramount Pictures tells The LA Times that Abrams remains committed to Trek and will, at the very least, serve as producer on Star Trek III (or Star Trek XIII, depending on your point of view). What's more, he's also going to remain attached to at least one more film in the Mission: Impossible franchise.

 

Abrams' next, Star Trek Into Darkness, hits theaters on May 17 and reunites Chris Pine, John Cho, Bruce Greenwood, Simon Pegg, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban and Anton Yelchin with a cast of newcomers that includes Benedict Cumberbatch, Alice Eve and Peter Weller.

 

Star Wars: Episode VII, meanwhile, is being written by Michael Arndt and is scheduled to hit theaters sometime in 2015.

Link naar reactie

Ik denk echt niet dat geld daar iets mee te maken heeft.

Hij liep trouwens de kans dat Paramount de licentie van Star Trek aan Bad Robot weer zou intrekken, en dat zou een serieuze financiele domper op de Bad Robot pret zijn. Dat deden ze niet, gelukkig :).

 

He just loves those things. Mocht ik een regiseur zijn (kuch), ik zou ook de beide op mijn naam willen hebben staan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...