Ga naar inhoud

Concert!


Waldorf

Recommended Posts

Dinsdag ll. ben ik met klanten naar Seal gaan kijken. Ik denk dat hij iedereen in het publiek beneden persoonlijk een handje heeft gegeven tijdens zijn wandelingen doorheen het publiek wat dan mega-lange versies van Crazy en Killer heeft opgeleverd. Al bij al aardig concertje van iemand die meer kan dan geluidsbehang maken.

 

Zondag ll. naar Piv Huvluv for Kids geweest. Het was op een paar moppen na slecht, Piv. Timing en tekst zaten niet goed. Nochtans de 4de keer dat ik 'm zag.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Correctie : ALLE nummers van Neil Young zijn machtig. (toch alle nummers die op mijn ong. 35 cd's staan) ;)

 

Dan heb je ze allemaal?

Correctie: de meeste albums van Neil Young zijn machtig, dus ook zijn tragere nummers. Maar hier en daar zit er wel een minder nummer tussen. Of vind jij op Everybody's Rockin' alle nummers goed?

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Farmer John vind ik niet zijn sterkste nummer bijvoorbeeld.

 

Maar hij heeft natuurlijk genoeg krediet opgebouwd om daar mee weg te komen.

 

Spock, wat vind je van zijn autobiografie?

 

Die autobiografie van Neil Young staat op mijn leeslijst. Momenteel ben ik die van Patti Smith aan het lezen.

Ik lees graag biografieën van muzikanten. De eerste die ik me hierbij herinner zijn die van Janis Joplin, John Lennon, Bob Dylan en Herman Brood.

Dat mag ook van andere mensen in de muziekbusiness zijn. Bijvoorbeeld 'The Road to Woodstock' van de organisator Michael Lang was heel interessant.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gek is dat, je moet blijkbaar echt naar Frankrijk om hen nog in betere condities aan 't werk te zien. 't Was ook daar dat ik ze 't laatst zag denk ik, in Arras, en hoewel erg sterk toen verbleekten ze bij Radiohead dat hen toen opvolgde, en ik nooit in betere doen zag. Tegenwoordig schrikken concerten van meer dan 50 man me eigenlijk wel al af, ouder worden zeker? ;)

 

Oh ja, loont de dvd wat?

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Dat is waar, al kon ik in "mijn jonge jaren" toch nog genieten van de nodige festivals... vandaag zie ik me daar niet meer naartoe gaan. ;)

 

Houd me in elk geval op de hoogte van die film, dan kunnen de oudjes elkaar hier nog wat helpen, :P

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Gisteren ging ik naar een zogezegd Rock 'n Roll feestje in de Charlatan. Veel Rock 'n Roll vond ik dat nu ook weer niet (2 DJ's die vanalle plaatjes draaien en af en toe wat rock nummers) maar het voorprogramma, The Peas Project, was echt heel goed. Ze staan met veel man op het podium (en als ik me niet vergis een stuk of 3 saxofoon spelers) maar hebben heel veel energie en brengen veel ambience (en zelfs een star wars cover hebben). Ik heb ze ook op youtube opgezocht maar het is vooral live dat ze heel erg goed zijn.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Anaal Nathrakh bezig gezien in Rijsel. Voor niks. ( Waldorf gaat weer zeggen dat het niet kan, maar kom ) In een oud stationsgebouw dat men omgetoverd heeft tot cultureel centrum waar dus bijna iedere avond wel iets te beleven valt. En ze hebben daar dus Belgisch bier, zoals La Chouffe. De Fransen serveren daar dus halve liters naast een gewoon 25cl. pintje.

 

Wij gaan daar nog naar optredens gaan.

 

Ik kocht dus een bandshirt. Ik heb van die band 2 gedownloade albums. Ware het niet dat er geen inkom was had ik waarschijnlijk 15 tot 20 euro inkom betaald. Plus bandshirt van 15 euro.

 

Ben ik nu een dief omdat ik 2 gedownde albums staan heb waar ik niet voor betaald heb?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel, shirts worden gemaakt om de ideeën die uitgewerkt worden in de muziek nog eens een visuele ondersteuning te bieden. Meestal worden die shirts gekocht door liefhebbers van die muziek. Ik vermoed dat een bankbediende luisterend naar slome zagerige melodietjes geproduceerd in The City, geen boodschap zal hebben aan hetgeen Anaal Nathrakh brengt. Of om het even welke metalband.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...