Ga naar inhoud

Concert!


Waldorf

Recommended Posts

Die Black Keys ken ik eigenlijk niet (kweet het, schaam op mij ;) ) maar k'heb nog tijd om ze eens te beluisteren.

 

Hun clip van Lonely Boys werd 30Mio keer bekeken. Doe er gerust nog 1tje bij. Super clip die je instant vrolijk maakt. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8

 

Vanavond 4 dagen ticket boeken.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

En met jou duizenden, zoniet, tienduizenden anderen. Social media ontplofte gewoon met berichten van teleurgestelde mensen.

Kaartjes worden nu aangeboden voor meer dan 1000 pond. Belachelijk gewoon. Laten we hopen dat Kate besluit een Europese

tour te doen. Gebrek aan belangstelling is er in iedergeval niet.

Nodeloos te zeggen dat ik zeeeer gelukkig ben :)

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
  • 1 month later...

godvrr. Godvrr. Godvrr. Welke programmator is dat nu!

 

Eels en Arctic Monkeys overlappen elkaar. 

Pixies, Moderat en Pearl Jam ( 3 uur ! ) overlappen elkaar 

 

en ze gaan heel de Chiro over zich krijgen ( Bastille, Passenger en Birdy allemaal op hetzelfde uur )

 

http://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

I just signed the petition "Rock Werchter Organizers: Change timetable so we can see both Pearl Jam and Pixies concerts!"

http://www.change.org/petitions/rock-werchter-organizers-change-timetable-so-we-can-see-both-pearl-jam-and-pixies-concerts

 

De site is blijkbaar weer on-line. Ook getekend

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Zaterdag speelden The Flaming Lips in het Koninklijk Circus. De laatste keer dat ik ze zag was op Crammerock in de zomer van 2013. Daar speelden ze vooral uit hun recentste plaat, The Terror. Zaterdag in Brussel was de set minder consistent. De Lips openden meteen met twee publiekslievelingen van langer geleden (Jelly en Do you realize) en dat zette de toon voor de rest van de avond. Ze wisselden de donkere nummers uit de laatste twee albums af met (in mijn ogen) klassiekers als het geweldige Feeling yourself disintegrate en A spoonful weighs a ton. Ik vond het geweldig: de confetti (zwarte, en glimmende plastic bij de Beatles-cover Lucy in the sky with diamonds), de grote ballonnen en de spetterende lichtshow. Coyne was minder prekerig dan anders wel eens gebeurt, maar zijn Messias-allures raakt hij toch niet meer kwijt.

Nog een leuke: ik had een vriend mee die helemaal niet van de Flaming Lips houdt, maar na afloop was hij zwaar onder de indruk.  :e005:

 

https://www.youtube.com/watch?v=opdjjkh9Wl8

 

https://www.youtube.com/watch?v=x1ehie5fiVI

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Het lijkt erop dat het binnenkort bakken en braden zal worden in Wechter.  Kool Thing, are you ready for it ?!

 

Absoluut!! Donderdag en vrijdag een lekkere 25°C. Zaterdag rustig festivalweer, en zondag waarschijnlijk regen.

 

Als Pearl Jamfanaat en Pixiesfan van het begin, krijg ik het wel lastiger en lastiger. Zeker nu de recensies van de Pixiesconcerten unaniem goed zijn. Aan de andere kant heb ik nog geen enkel PJconcert in Belgie gemist, en hun concert in A'pen is nog steeds een van de beste concerten die ik ooit gezien heb.

 

En als de Belgen doorgaan en spelen tegen Argentinië, laat ik Triggerfinger links liggen. Keuzes... keuzes....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Na oa 26 jaar Werchter én meer dan 300 optredens voor mijn 20ste, heb ik de meeste namen al ooit eens gezien. 

 

Van nieuw(ere) artiesten, kijk ik wel benieuwd uit naar Oscar & the Wolf. The Intergalactic Lovers zou ik ook nog eens willen zien. Voorts is er weinig nieuw werk dat mijn hart een tikje sneller laat slaan. 

Van grote groepen heb ik AC/DC gemist...en ik vrees dat dit definitief is. 

In de categorie oude versleten glorieën die nog op tournee zijn, zou ik graag eens Bauhaus en Sade willen zien.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

:)

 

Triggerfinger vraagt organisatie Rock Werchter andere plaats op affiche

"Ik kauw momenteel nog op een oplossing", zegt manager Didden. "Later op de dag spreek ik met de organisatie van Rock Werchter, om een tegenvoorstel te doen. Er zal waarschijnlijk wel enige weerstand zijn, maar ik geloof dat we er samen een veel groter feest van kunnen maken."
De groepsleden zelf zijn volgens de manager niet zo'n voetbalfans. "Ik zal er mijn slaap niet om laten, maar het is wel jammer dat Triggerfinger-fans moeten kiezen tussen ons concert of de Rode Duivels", zegt Paul Van Bruystegem, bassist bij Triggerfinger.

http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-voetbal/article/detail/1933871/2014/07/02/Triggerfinger-vraagt-organisatie-Rock-Werchter-andere-plaats-op-affiche.dhtml

 

Joepie!  Desnoods om 11 uur 's morgens :-) en dan het voetbal op schermen in de Barn en Imagine Dragons op het hoofdpodium 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik vind dat nogal ergerlijk, die mensen die hun gsm's en foto/video-toestellen omhooghouden om te filmen.  Maar blijkbaar is dat nu de norm.  

 

Tijdens concerten vind ik het ook wel een beetje vervelend, maar veel last heb ik er niet van omdat ik standaard in de eerste rij voor het podium sta (of in de slampit rondvlieg als het zo'n concert is). Als ik er niet bij kon zijn, vind ik het wel weer leuk, want dan kan ik het concert ook zien :e005:

 

Als ik bij dit concert van Pearl Jam was geweest, dan was ik zo rond 1:45 ontploft. Mijn twee favoriete PJ nummers achter elkaar, "State of Love and Trust", gevolgd door "Black".

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...