Ga naar inhoud

Jonathan Hickman


niemand

Recommended Posts

Ik heb deze boeken nog in bestelling staan :

FF vol. 3 by Jonathan Hickman

Fantastic Four vol. 5 by Jonathan Hickman.

En daarna komt er nog een FF vol. 4. Is dit de laatste ? En welke volgorde heeft dit ?

Ik bedoel, ik dacht dat die reeksen nogal sterk met elkaar verweven zijn. Of niet ?

Ik ben de draad kwijt.

 

Ook Secret bij Image zou binnenkort toch eens moeten uitkomen... Is al van previews juli.

 

http://www.imagecomi...Secret-Vol-1-TP

 

secret.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik luisterde enkele dagen terug naar een Wordballoon interview met Hickman.

Naast zijn standaard interessante antwoorden over zijn werk, de economische factoren in comics, hoe hij met verkoopscijfers omgaat, dat hij nooit nog als een 'gimmick' een personage zou vermoorden en heel hard heeft gevochten (maar verloren) om Xavier niet om te leggen in AvX en wat hij van zijn eigen succes denkt, liet hij ook vallen dat momenteel Secrets niet verder zal gaan.

Zijn eigen projecties van wat hij aankon waren te optimistisch en hij wil nu absoluut niets meer van Secrets aankondigen tot het werk er is. Niet echt een uitleg waarom Secrets daardoor verdwijnt maar hij toch nog een andere reeks 'East of West' kan opstarten, wellicht ook iets te maken met wat Ryan Bodenheim ondertussen moet doen om rond te komen? Heel duidelijk uitgelegd is het niet, en Siuntres vraagt helaas niet door.

Ik vrees een beetje dat dit een Gutsville wordt...

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Is dat dan eindelijk het 'laatste' deel?

 

 

Yep.

 

 

 

Nu ja, dat staat toch zo op de Image site : deel 5 is 'the bookend chapter'. https://imagecomics.com/comics/releases/secret-5

 

Maar nu is er dus de preview van nr. 6 : http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=20528

En nr 7 is ook aangekondigd.

 

secret6-cover-7b8c2.jpg

 

 

De TPB bundelt nrs. 1-7 en is voor 30/04/14, volgens de site op vandaag (kan dus nog veranderen ;) ) : https://imagecomics.com/comics/releases/secret-vol.-1-never-get-caught-tp

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Ja, die preview-pagina's zijn om bij weg te dromen. Zalig ! Laat die paardenklep dragende mensen die zweren bij Franco-Belgische strips maar leuteren dat Amerikaanse strips lelijk getekend zijn, wij weten wel beter.

 

idd, ieder zijn mening maar de franco belgische strip heeft zijn hoogtepunt al lang gehad, een uitzondering als zidrou of een vivès (waar ik nog steeds niets van heb, nog maar moeilijk te vinden blijkbaar) niet te na gesproken. als ik zie welke oude meuk ze daar opwarmen: de beverpatrouille? baard en kale? dat is toch gewoon niet leesbaar meer (als het dat al ooit geweest is). maar goed, ieder zijn meug he?

Link naar reactie

idd, ieder zijn mening maar de franco belgische strip heeft zijn hoogtepunt al lang gehad, een uitzondering als zidrou of een vivès (waar ik nog steeds niets van heb, nog maar moeilijk te vinden blijkbaar) niet te na gesproken. als ik zie welke oude meuk ze daar opwarmen: de beverpatrouille? baard en kale? dat is toch gewoon niet leesbaar meer (als het dat al ooit geweest is). maar goed, ieder zijn meug he?

 

Ik lees toch graag af en toe eens een baard en kale. En ik amuseer me er goed mee. 

Link naar reactie

Manhattan Projects 5 : goed geschreven hoor, maar waar gaat dit nog over ? 

Ik blijf erbij : als Hickmans reeksen te lang duren, raakt hij de pedalen kwijt en vergeet hij een verhaal te vertellen. 

 

dat dacht je na deel 3 ook, dat van "waar gaat dit nog over?" ;)

ik zeg niet dat het niet zo is hoor, ik moet het eerst zelf lezen, maar ik wil dat eigenlijk in één keer doen, dan komt zoiets anders over (mijn ervaring he :))

Link naar reactie
  • 10 months later...
  • 2 months later...

Ik wil al tijden iets anders van Hickman proberen. Ik heb MP, East of west en Nighly news en die vind ik allemaal super.

Iets anders in de zin van F4/FF/Avengers/New Avengers.

Ik ben echt leek in die genre, heb praktisch geen achtergrond.

Met wat begin ik best? Intuïtief had ik al met F4 van Hickman willen beginnen, maar compleet is dat precies lastig te krijgen, of vergis ik me?

Link naar reactie

Compleet is dat lastig te lezen, bedoelt ge. Dat begint goed, maar na een tijdje...pfff. 

Hou het maar bij zijn Image one-shot TP's ;)

If I may kindly disagree. FF en F4 was een glorious ride, ongeveer de beste moderne take op de First family. Ja het wordt wat zwaar soms, maar altijd met de nodige payoff, iets wat ik toch vaak mis aan quasi-onleesbare dingen als die Secret (dat was echt veel te theatermonoloog). Een klein beetje voorkennis zal vast geen kwaad kunnen. Ik meen (maar ik vergis me misschien) dat er Ult collections van zijn, die wel in print zijn, of zal verschijnen? Cheap heeft ze nog allemaal, #1 vraagt ie 20. Het zal wel een HC/SC-mix zijn...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...