Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

niemand

Jonathan Hickman

Recommended Posts

Op 17-9-2017 om 09:15, linthout zei:

Ik ook.  Manhattan Projects lijkt mij gestopt?

Manhattan projects komt voortaan uit in one-shots en/of miniseries met afgeronde verhalen. Er doen ook geruchten de ronde dat Pittara en Hickman ambras hebben gehad. Maar dat het wellicht wel goedgekomen is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17-9-2017 om 19:01, Timhardt zei:

Ik volg de hcs, dar moeten er nog van verschijnen..

Van Hickman koop/houd ik alleen nog zijn Image werk (en gelijkaardig werk bij Dark Horse of IDW of zo, mocht dat er ooit van komen). 

Manhattan Projects en East of West heb ik vervangen door de mooie HC's (Nighly News ook indertijd, 5de verjaardag uitgave), maar de rest koop ik gewoon in TP's. Geduld heeft soms zijn grenzen. Alhoewel ik Black Monday Murders vol. 1 ZO goed vind, dat als daar ooit een mooie HC van verschijnt... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb die black monday murders in single issues gevolgd, maar bleek een reeks die je beter in 1 keer leest. Teveel verwijzigingen en geen zin om telkens alles te herlezen. Ik ben nu dus aan het wachten op de tpb v deel 2. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, mojo zei:

black monday murders : een reeks die je beter in 1 keer leest. Teveel verwijzigingen en geen zin om telkens alles te herlezen. Ik ben nu dus aan het wachten op de tpb v deel 2. 

Lav had me hierop gewezen toen ik TPB1 kocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen