Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
fenip

Originelen

Recommended Posts

Op 8/5/2018 om 14:07, shakeitupguy zei:

Yep, en die WW is bloedmooi.

Target achieved. Nu wat tekeningen op Catawiki gooien :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooie, gevarieerde veilinglijst. Ik heb begrepen dat dit in plaats van Sotheby's is gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minuten geleden, devilcreator zei:

Heritage Auctions sprint ook op de kar: https://comics.ha.com/c/search-results.zx?No=288&N=52+792+4294948466

Ik vind het wel een allegaartje van europees, amerikaans, comics, ...

Maar er zitten wel mooie stukken in.

Hierbij de catalogus: http://www.hae.somewhere.be/mailing/img/7188_catalogpdf.pdf

Ik vind de commissie met 25% ( minimum $19) best wel aan de hoge kant. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
25 minuten geleden, devilcreator zei:

Ik vind het wel een allegaartje van europees, amerikaans, comics, ...

Maar er zitten wel mooie stukken in.

Qua soort stukken en qua prijzen zit er inderdaad erg veel variatie in. En inderdaad ook een aantal hele mooie stukken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
27 minuten geleden, Tweetie zei:

Ik vind de commissie met 25% ( minimum $19) best wel aan de hoge kant. 

dit is standaard bij hen. Ze zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar hebben vaak wel interessante stukken op hun wekelijkse veilingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verstuurt dit veilinghuis de kavels vanuit de VS (want in dat geval kunnen de kosten ook nog behoorlijk oplopen)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, JJL zei:

Verstuurt dit veilinghuis de kavels vanuit de VS (want in dat geval kunnen de kosten ook nog behoorlijk oplopen)?

Is me niet helemaal duidelijk, maar de laatste gelegenheid om kavels te bekijken is op het kantoor te IJsselstein op 2 juni = de dag van de veiling , dus ik neem aan dat ophalen daar kan gebeuren en dat het ook vanuit dat kantoor wordt verstuurd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11-5-2018 om 17:30, fenip zei:

Begrijp ik nou goed dat dit ‘gewoon’ een soort Ebay/Catawiki veiling is: bieden via het internet en na een x-aantal dagen sluit de veiling en koopt de hoogste bieder het kavel (met +25% opgeld)?

En er wordt niet met minimum (verkoop)prijzen gewerkt (zoals bij CW met sommige kavels het geval is via de zgn. ‘reserve price’)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, JJL zei:

Begrijp ik nou goed dat dit ‘gewoon’ een soort Ebay/Catawiki veiling is: bieden via het internet en na een x-aantal dagen sluit de veiling en koopt de hoogste bieder het kavel (met +25% opgeld)?

En er wordt niet met minimum (verkoop)prijzen gewerkt (zoals bij CW met sommige kavels het geval is via de zgn. ‘reserve price’)?

Je kan deze originelen ook gaan bekijken.  Heritage is een grote speler in de VS en probeert nu voet aan de grond te krijgen in Europa.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik verwacht dat de beginprijs de ondergrens van de schatting (of iets lager?) zal zijn. Ik denk niet dat alles vanaf 1 euro is en dat bij geen andere bieders je voor heel weinig zulke stukken zult kunnen bemachtigen.

De meeste (grote) veilingen bieden naast live bieden ook de mogelijkheid om online mee te bieden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, P3TJQ zei:

Mooie aanwinst Dog Mengo.

hé dankjewel, post u nog pagina's op uw site van Bob de Moor?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Moet het nog eens bijwerken. Maar je weet hoe het gaat. Geen tijd en er komt altijd wel iets tussendoor. Ik zal binnenkort eens kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, JJL zei:

Er is een internetgedeelte dat een paar dagen duurt. Vervolgens is er het live gedeelte waarbij de hamerprijs wordt afgeklopt. Het internetgedeelte heeft de prijs hierbij al enigszins opgedreven (of ook niet). 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...