Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

NaNoMangO - Dertig dagen, dertig pagina's

Recommended Posts

NaNoMangO, oftwel de "National November Mango Month". Of zoiets. De afkorting klopt niet, het gaat niet alleen over manga, maar zo bekt het nu eenmaal goed, en hint een beetje naar de NaNoWriMo, de "National Novel Writing Month".

De bedoeling is om elke dag van november een strippagina te maken. Het maakt niet uit hoe afgewerkt, het maakt niet uit welk onderwerp, welk genre, welke stijl. Gewoon jezelf uitdagen om strippagina's te maken.

Dertig dagen, dertig pagina's. Ik ga me er nog eens aan wagen, wie doet er nog mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pagina per dag is wel veel. Doe je verhaal van 30 pagina's of losse verhalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pagina per dag is wel veel. Doe je verhaal van 30 pagina's of losse verhalen?

True. Anderzijds kies je zelf hoe schetsmatig of hoe afgewerkt zo'n pagina is.

Eén verhaal, dertig korte verhaaltjes, maakt niet uit. Dat kies je zelf. Ikzelf ga gewoon voortdoen aan mijn NaNoMangOverhaaltje van vorig jaar.

Ik zal de Nanowrimo doen.

Veel succes! :cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou wel een leuke aanvulling voor inktober zijn. :-)

Misschien eens overwegen. Als het toch enkel in potlood kan. Dan teken ik eens niet digitaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien eens overwegen. Als het toch enkel in potlood kan. Dan teken ik eens niet digitaal.

Yay! :)

Ik doe 't ook gewoon in potlood met handlettering, hoor. Elke dag eentje is zo al intens genoeg. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

En wie mensen kent die zoiets ook wel leuk zouden vinden om eens te proberen, stuur ze misschien eens door naar hier?   :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aw, da's spijtig. (Allez, dat je niet mee kunt doen, veel plezier op de vakantie, natuurlijk. :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Juni is de maand voor de zomereditie van de NaNoMangO. Ik weet nu al dat ik niet de volledige maand eraan ga kunnen werken, maar 'k ga wel even voortdoen met 't verhaal waaraan ik bezig was en zou toch graag aan minimum 20 pagina's geraken.

Wie doet er nog mee? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zou wel willen, maar heb er de techniek en de tijd (over twee weken begin ik met mijn examens) niet voor.

Maar veel succes aan iedereen die wel meedoet!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zie niet echt in welke techniek je ervoor nodig zou hebben en dat jij niet zou hebben, maar examens, da's een ander paar mouwen, natuurlijk. Succes ermee!

Deel dit bericht

Link naar bericht

@BashDrive Je geraakt aan je pagina per week, da's 't belangrijkste. (Go you! :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nu zondag begint november weer. Wie heeft er zin om nog een poging te wagen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik twijfel. ik heb nog enkele dagen om erover na te denken...

Hopelijk slaat de twijfel om in de 'ja' richting. ;) Ik heb plezier beleefd aan je trappenmars.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Juni komt in zicht. Zijn er mensen met plannen om een NaNoMangO te doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor juni zeker nee. Ik moet eindelijk werk maken het afronden van het tweede Stan en Huib album. Nog enkele pagina's inkten, die cover die ik al lang in gedachten heb op papier krijgen, nog een hoop pagina's inkleuren.... Tijd ontbreekt dus momenteel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

November nadert... heeft er nog iemand plannen om een NaNoMangO te doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

NaNoMangO, oftwel de "National November Mango Month". Of zoiets. De afkorting klopt niet, het gaat niet alleen over manga, maar zo bekt het nu eenmaal goed, en hint een beetje naar de NaNoWriMo, de "National Novel Writing Month".

De bedoeling is om elke dag van november een strippagina te maken. Het maakt niet uit hoe afgewerkt, het maakt niet uit welk onderwerp, welk genre, welke stijl. Gewoon jezelf uitdagen om strippagina's te maken.

Dertig dagen, dertig pagina's.

Alstu :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...