Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Timhardt

Knights Of Sidonia

Recommended Posts

Manga is beter en laat de gebeurtenissen ook sneller voorbijgaan. De anime is ongeveer de eerste 4-5 tankobons, het was alleszins niet zo veel in vergelijking met wat al uitgegeven is.

Ik vond de anime ook goed, maar het ging soms wat traag.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat ik vooral wil weten:komen Lambik en Jerom ook voor in deze reeks?

Tuurlijk ze zijn alleen wat ouder in de manga:

Lambik:

IMG_0005.jpg

Jerom:

20th-century-boys-1562567.jpg

;)

@Copyright: Naoki Urasawa's Pluto en 20th Century Boys

Deel dit bericht

Link naar bericht

ondertussen deel 11.

kijk, dat is waarom ik het meest van manga houd (al lees ik ook comics en eurostrips) : het is compromisloos. het verhaal dendert verder, is trouw aan zichzelf en gaat steeds dieper en dieper met de bekende personages. voorlopig kan dit echt niet stuk. zijn er mensen die bekend zijn met zijn andere reeks, blame? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen is de serie geëindigd met deel 15.

Om dat te vieren, en ook omdat ik delen 13 en 14 ook nog niet las, ben ik alles weer aan het herlezen.

deel 5 ligt hier naast me.

wat een feest, deze reeks!

Deel dit bericht

Link naar bericht

zijn er mensen die bekend zijn met zijn andere reeks, blame? 

Zeer lang geleden ooit eens aan begonnen maar na 2 a 3 delen gelezen te hebben sprak het mij niet echt aan. Nu, het is zeer lang geleden dus de herinneringen zijn vaag. Het enigste dat is bij gebleven dat het verhaal traag op gang kwam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎10‎/‎06‎/‎2016 om 10:36, mig el pig zei:

Zeer lang geleden ooit eens aan begonnen maar na 2 a 3 delen gelezen te hebben sprak het mij niet echt aan. Nu, het is zeer lang geleden dus de herinneringen zijn vaag. Het enigste dat is bij gebleven dat het verhaal traag op gang kwam.

Ondertussen ben ik ook aan de heruitgaves van Blame bezig. Ik denk dat ik een fan van Nihei wordt, want ook deze is zeer goed. Ik moet me inhouden om ook niet aan Biomega te beginnen. Het is dat ik graag verschillende dingen lees. Blame is terecht een klassieker!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen