Ga naar inhoud

De Atmosfeer Op Dit Forum


Gast Samurai7

Recommended Posts

Je kan ook op een normale manier zeggen dat je een strip niet mooi vindt maar ja dat is aan dovemansoren gezegd bij jou. 

 

Je bedoelt op deze manier:

 

Juncker maar dat is een miskoop. Na de eerste pagina's kwam ik erachter dat ik dit niks vond. Nou ja de open haard kan weer aan..

 

Boekverbrandingen, dan kom je toch dicht bij een Godwinnetje.

Link naar reactie

@Ben, de dood was wat drastisch (sic!), had het dan zwaargewond moeten zijn?

 

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en als het wordt geaccepteerd dat je bij een belediging aan iemands adres dan maar aangevallen/gewond/gedood zou kunnen worden is naar mijn mening nogal wat erger dan een ietwat onvriendelijk bericht over iemands tekenkunsten (m/v) op een forum als het onze.

Link naar reactie

Ik zou toch ook wel contenter zijn moest de Mausert van Ieper, die lieve, striplievende teddybeer met tekentalent, meer hier vertoeven in plaats van het politieke beest dat verzot is op bitcoins en fusilleren.

 

Om met de geestelijk vader van de Kameraad te spreken: "als een vervette butler in een mottige fauteuil verlang ik inmiddels wel naar enige bewijzen van dit bijzondere talent"................................

Link naar reactie

ik zou hem nu ook geen bijzonder talent noemen maar wel iemand met tekentalent.

 

http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/232-kameraad-mausers-archief/

Dat ben ik met je eens. Ik ben het ook eens met Yncke die in die draad opmerkt:

 

Het internet zit vol van mensen die goed kunnen tekenen en niet verder komen dan te *zeggen* dat ze er vanalles mee gaan doen. Daar heb je niets aan.

 

Ik vind het allemaal wat triestig, ook al omdat ik, met een scriptie over Pasternak in de kast, denk dat ik het goed had kunnen vinden met de Kameraad....maar zijn uitlatingen vind ik dan weer zo zuur dat ik daar geen enkele behoefte aan heb. Dat is ook een uitvloeisel van zo'n dubbele identiteit: onbehouwen in de digitale wereld en, blijkbaar, een "lieve, striplievende teddybeer" in het echie...

 

Pasternak en Majakovski hadden uitgesproken ideeën over talent, voor hen was het een misdaad om er geen gebruik van te maken en tegelijk zaten ze in een systeem waarin bepaalde talenten als een misdaad werden aangemerkt. Voor dat laatste hoeft Mauser niet te vrezen, ik denk dat hij vooral voor zichzelf moet vrezen, zijn eigen inertie en de behoefte om tijd te verknoeien met digitale fussilades.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja dat is altijd het excuus wat mensen zoals jij gebruiken. En vooral anoniem natuurlijk. Schelden, tieren,beledigen etc en dan als er iemand wat van zegt dan is diegene gelijk politiek correct of wat anders dat je kan verzinnen.

In het het ware leven zal je zo iets niet durven. Laf dus.

Je hebt hier de mazzel dat je dat mag doen, misschien weet je iets van de moderatoren. Op de meeste fora wordt het niet getolereerd. Je kan ook op een normale manier zeggen dat je een strip niet mooi vindt maar ja dat is aan dovemansoren gezegd bij jou. 

10 jaar geleden deed Theo van Gogh ook zoiets alleen onder zijn eigen naam, niks anoniem. Tja met de dood moeten bekopen maar dan is dat het "bedrijfsrisico" hoewel ik dat zelf wat drastisch vond.

Dat komt ervan wanneer de bevolking geen wapens mag dragen in het openbaar...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Om met de geestelijk vader van de Kameraad te spreken: "als een vervette butler in een mottige fauteuil verlang ik inmiddels wel naar enige bewijzen van dit bijzondere talent"................................

Ondanks Majakovski de term meermaals heeft gehanteerd en er zelfs een gedicht aan gewijd heeft is hij niet de geestelijke vader... Tenzij mijn informatie verkeerd is.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wanneer ga je komen aandraven met het tomeloze geweld in de Far West destijds om aan te tonen dat wapens gevaarlijk zijn en ten allen tijde enkel maar door een select groepje mensen mag gehanteerd worden?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...