Ga naar inhoud

Opkoper Lot Franstalige Strips (Hc's In Mint Conditie)


Snook

Recommended Posts

@all

 
Kennen jullie eventueel opkopers die mijn laatste lot franstalige HC-strips zouden kunnen/willen overkopen ? Het betreft zo'n 800 HC's voornamelijk uit de periode 2007/2008...allemaal HC dus in mint staat.
Bij voorkeur zou ik er nog zo'n 2€ tot 3€ per stuk voor willen krijgen.
 
 
Alle feedback is welkom.
 
Link naar reactie

Ze wouden alle reeksen en alle nummers weten...plus of het eerste drukken of herdrukken zijn.

 

tja, normaal ergens he?

ik weet dat dat tijd vergt, maar voordeel is dat je er wel in 1 keer vanaf bent.

ik heb vorig jaar 500 strips via catawiki geveild, met wisselend succes, maar als je alles bij elkaar telt heb ik zowat mijn geld terug.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Lot staat op Catawiki, maar het moet redelijk snel gaan, vandaar dus ook even hier mijn geluk proberen...ik emigreer binnenkort !  :e007:

 

Meent Snook dat echt? Een van de grootste stripverzamelaars die er de brui aan geeft?

Ik vraag me af hoe iemand tot die beslissing komt, na jaren van grote toewijding voor stripalbums.

Zelfs als je emigreert kan je die strips toch meenemen?

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Hij ergerde zich te erg aan de mentaliteit van dit forum en geeft er daarom de brui aan.

 

Wie gaat zich de mentaliteit van dit forum aantrekken als stripverzamelaar? Hier heerst nochtans geen slechte mentaliteit. En anders blijf je gewoon weg van de Getekende Reep.

Misschien heeft Snook veel geld nodig om zijn emigratie te bekostigen? Maar zelfs dan moet dit een heel moeilijke beslissing zijn.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Effe alles in zijn context plaatsen...ik doe enkel de 800-tal franstalige strips van de hand...de nederlandstalige collectie blijft en wordt zelfs vanuit het buitenland verder gestaag aangevuld en opgewaardeerd. :-)

 

Jullie moeten toch ondertussen al weten dat de geloofwaardigheid van Stuvio zijn posts lager is dan de momentele vriestemperaturen hier in St. Petersburg !  :e007:

Link naar reactie

Effe alles in zijn context plaatsen...ik doe enkel de 800-tal franstalige strips van de hand...de nederlandstalige collectie blijft en wordt zelfs vanuit het buitenland verder gestaag aangevuld en opgewaardeerd. :-)

 

Jullie moeten toch ondertussen al weten dat de geloofwaardigheid van Stuvio zijn posts lager is dan de momentele vriestemperaturen hier in St. Petersburg !  :e007:

 

Naz Dorovi!

 

Vreemde stad St.Petersburg. 2 keer op 1 dag hebben ze me proberen te pickpocketten, maar 's avonds toch een uitstekende plekske gevonden om wat Vodka te leren kennen. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Naz Dorovi!

 

Vreemde stad St.Petersburg. 2 keer op 1 dag hebben ze me proberen te pickpocketten, maar 's avonds toch een uitstekende plekske gevonden om wat Vodka te leren kennen. 

 

Wat mij hier vooral beklijft (what's in a word) is het extreem hoge percentage lekkere babes hier op straat !  :e005:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Bah, ik hou niet van naaldhakken. Maar russische deernes zijn meestal wel enigszins te pruimen.

En, het moet gezegd worden, ze zijn de properste vrouwen. Dat beweer niet ik, maar mijn ex-collega's van een hotel die met alle toeristen neukten. 

Tjah...komt door veelal schaarste. Waarom die Russische vrouwen zo "gewillig" zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...