Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Hamirubi

Hoe Zou Het Zijn Met... ?

Recommended Posts

1 uur terug, Hamirubi zei:

en @Stuvio

Het laatste dat ik daar van gehoord heb is dat hij in de gevangenis zit. Een zaak met identiteitsdiefstal of zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 hours ago, Lav said:

Zit toevallig sinds deze week opnieuw af en toe te bezoeken :)

:cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, Waldorf zei:

Het laatste dat ik daar van gehoord heb is dat hij in de gevangenis zit. Een zaak met identiteitsdiefstal of zo.

Sommigen zeggen dat hij geframed is omdat hij een elite-pedofielennetwerk met takken tot op dit forum wilde blootleggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
26 minuten geleden, Waakwater zei:

Sommigen zeggen dat hij geframed is omdat hij een elite-pedofielennetwerk met takken tot op dit forum wilde blootleggen.

Dat gelooft toch geen mens, dat lieden uit de elite iets te zoeken hebben op dit forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weet je wie we ook al lang niet meer zagen? @Kameraad Mauser
Ondertussen zal hij toch wel uit het woud en uit z'n bunker gekropen zijn, nee? Hoe lang kan je overleven op blikvoeding en gerecycleerde lucht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Yncke zei:

:cheerf2:

1 uur geleden, Waakwater zei:

Heerlijk! Welkom terug.

Danke danke! 

Heb soms nog moeite met te weten wie er van vroeger nog is en wie wie dan ookal weer is. Ynke en waldorf zijn uiteraard geen probleem, waakwater is stuvio? En kameraad mauser is er niet meer? 😱

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Lav zei:

Danke danke! 

Heb soms nog moeite met te weten wie er van vroeger nog is en wie wie dan ookal weer is. Ynke en waldorf zijn uiteraard geen probleem, waakwater is stuvio? En kameraad mauser is er niet meer? 😱

Ik ben altijd al waakwater geweest hoor. 👼

Hoe zou het verder nog met @fluiten zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Gilles zei:

Ik kom hier om de zoveel maanden nog wel eens neuzen. 

Blijf eens wat hangen hé makker!

We missen u!

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Gilles zei:

Ik kom hier om de zoveel maanden nog wel eens neuzen. 

Wat lees je tegenwoordig nog?

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Lav zei:

Danke danke! 

Teken je nog? Heb je zelf al een strip uit? Geef nog eens een update hé!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou @Snook nog in Olmen wonen en heeft hij uiteindelijk een stripkast laten bouwen of heeft hij z'n collectie verkocht om z'n leven verder te zetten op een baggerschip?

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Waakwater zei:

Ik ben altijd al waakwater geweest hoor. 👼

Hoe zou het verder nog met @fluiten zijn?

Als ik me niet vergis, had hij z'n naam veranderd, maar ik weet niet naar welke...

Waldorf was vroeger iemand anders, misschien was hij Fluiten? Ik weet niet wie Waldorf was voor hij deze naam aannam?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Waakwater zei:

Teken je nog? Heb je zelf al een strip uit? Geef nog eens een update hé!

Geen strip maar teken wel nog en heb al (kleinschalig) t-shirts en kaartjes gemaakt. Begin dit jaar was ik van plan om heel veel marktjes te doen met eigen prints maar euh... ja 

😛

Deel dit bericht

Link naar bericht

Uhm... 

Als ik tijd heb om te lezen is het voornamelijk Amerikaans. Momenteel ben ik bezig met de He-Man and the Masters of the Universe Omnibus. Verder zijn het integralen en de gebruikelijke klassieke reeksen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18/9/2020 om 12:27, Lav zei:

Geen strip maar teken wel nog en heb al (kleinschalig) t-shirts en kaartjes gemaakt. Begin dit jaar was ik van plan om heel veel marktjes te doen met eigen prints maar euh... ja 

😛

Cool, je had altijd al een fijne stijl, heel lijnerig als ik me niet vergis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, Gilles zei:

Uhm... 

Als ik tijd heb om te lezen is het voornamelijk Amerikaans. Momenteel ben ik bezig met de He-Man and the Masters of the Universe Omnibus. Verder zijn het integralen en de gebruikelijke klassieke reeksen. 

Prachtig. Dat vraagt om wat actiever te posten en leuteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...