Ga naar inhoud

Stripbesprekingen Mc Roob


Marc Siroop

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Waarom klik je niet door naar zijn site? Ik zie het probleem niet.

 

Omdat ik een luie tamzak ben, en omdat ik niet alleen besprekingen wil lezen, maar daar ook wil over discussiëren. Daar dient een forum voor. Niet als reclamepaneel voor persoonlijke besprekingssites. En omdat ik een slecht karakter heb.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Beste Waldorf,

 

Point taken.

 

Voor mij was dit gewoon een overzichtelijke manier van werken, die toch ook gangbaar is bij andere repers die één of andere besprekingssite hebben?

 

Ik herinner me overigens een verhitte discussie van niet zo lang geleden op dit forum, waar Peter M. kritiek kreeg op het feit dat hij voor elke bespreking een nieuwe thread startte... waarmee ik maar wil zeggen: het is moeilijk voor iedereen goed te doen.

 

Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat je niet eens doorklikt: ikzelf heb ook een slecht karakter, maar dat zou me alvast niet tegenhouden  :e002:

 

Discussies kan je in principe toch altijd onder deze thread starten, toch?

Link naar reactie

Ik lees wel heel graag recensies van anderen. Ik post zelf ook regelmatig besprekingen op mijn blog. Netjes alles in hetzelfde draadje. Wat is daar nu mis mee ? Wie niet geïnteresseerd is, bekijkt het draadje gewoon niet. De wereld van de strip is al zo'n klein wereldje. Alle initiatieven om over strips te praten zijn welkom. Allez, zo denk ik erover.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Omdat ik een luie tamzak ben, en omdat ik niet alleen besprekingen wil lezen, maar daar ook wil over discussiëren. Daar dient een forum voor. Niet als reclamepaneel voor persoonlijke besprekingssites. En omdat ik een slecht karakter heb.

 

Hoewel ik geen slecht karakter heb (of ten minste dat denk ik) ben ik het volledig eens met tamzak Waldorf.

Link naar reactie

 Alle initiatieven om over strips te praten zijn welkom.

 

Door je besprekingen op een eigen site te zetten wordt er net minder over gepraat, want het is eenrichtingsverkeer. Op een forum kan iedereen mee doen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Hoewel ik geen slecht karakter heb (of ten minste dat denk ik) ben ik het volledig eens met tamzak Waldorf.

 

Waldorf heeft zeker een punt, bij mij is het echter niet de luiheid die er toe leidt dat ik niet doorklik, maar complete desinteresse in een andermans recensies..... :e005:  :e005: 

Ik vind het vaak een beetje "kijk mij eens interessant zijn" of "napraterij" (vaak grote series afzeiken en "zogenaamd vernieuwende eendagsvliegen" de hemel in prijzen), maar er zijn genoeg mensen die het leuk vinden, dus zeker doorgaan.

Misschien als je er vanuit het oogpunt van discussie naar kijkt dat het een extra dimensie toevoegt......    

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...