Ga naar inhoud

Gewoon Mooi


Kool Thing

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
Gast Kameraad Mauser

Neen. Gewoon een foto die ik recent vond op het net, al zoekend naar iets. Weer terecht gekomen op blogs en sites die helemaal niets met het oorspronkelijke doel te maken hadden, maar ik vind die foto wel mooi, ja.

De schoonheid zit hem in de vrijheid, de ongedwongenheid die de kinderen hebben om met zo'n zijspan een ritje te maken en ergens een denneboom te gaan plukken.

Link naar reactie
Op 28/12/2019 om 20:53, Kameraad Mauser zei:

De schoonheid zit hem in de vrijheid, de ongedwongenheid die de kinderen hebben om met zo'n zijspan een ritje te maken en ergens een denneboom te gaan plukken.

Dat zijn in mijn ogen nog de beste foto's, die waarin je een verhaal kan ontdekken. Ik ben dit jaar met een cursus begonnen en naast alle technische zaken wordt daarin wel veel gefocust (hah!) op lijnen en dergelijke, maar weinig op wàt je nu eigenlijk trekt. 't Is natuurlijk nog maar 't eerste jaar, maar onze leraar lijkt nogal veel van lege foto's te houden (zen noemt hij dat)

Persoonlijk hou ik, naast wildlife, meer van dit soort foto's. Ik verwijs dan ook graag naar het topic babes, waar ik een aantal prenten van de fotograaf David Dubnitskiy heb gepost.

 

De sfeer in die Stroobant-schilderijen is trouwens ook om van te snoepen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
7 minuten geleden, IvoVWS zei:

Wat deed Geralt van Rivia daar?

Dat is Daenerys of the House Targaryen, the First of Her Name, The Unburnt, Queen of the Andals, the Rhoynar and the First Men, Queen of Meereen, Khaleesi of the Great Grass Sea, Protector of the Realm, Lady Regent of the Seven Kingdoms, Breaker of Chains and Mother of Dragons.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...