Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Integrales

Recommended Posts

40 minuten geleden, Tweetie zei:

Tja, het is inderdaad 2,99 voor deel 1, 5,99 voor deel 2 en vanaf drie is de normale prijs al weer 9,99.  

Eaglemoss is ook in Nederland actief, maar dan niet met strips. Wel kun je een DeLorean van Back to the the future in delen kopen, gratis bij een tijdschrift: http://www.delorean-bouwen.nl/index.php Deze Youtuber is al bij deel 59

(In Nederland a 11,99. per deel)  van de in totaal 130 delen. 

€1558,70...

Koop je een Hotwheels Elite (€150) of een Kidslogic Delorean (€200) die zelfs zweeft en je bent beter af.

Hotwheels Elite

maxresdefault.thumb.jpg.680a55ff47b1242a7f113b1dc1694e99.jpg

Kidslogic

ML02_offical_photo_affb789f-8ff1-4cf0-9982-1876f3809873_1296x.thumb.jpg.11d710933aa5e7a7ff3fa92739a16e51.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Paul_NL zei:

€1558,70...

Koop je een Hotwheels Elite (€150) of een Kidslogic Delorean (€200) die zelfs zweeft en je bent beter af.

Ja, het is een berg geld, maar die dingen zijn een stuk minder geavanceerd dan dit model. Kijk de videos maar eens af, dan zie je bv hoeveel kabels je aan moet sluiten om dit werkend te krijgen.

Er zullen niet veel mensen zijn die hier het einde van de rit halen, met ook nog een werkend model. Ik wordt al moe van het bekijken van de youtube videos. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Tweetie zei:

Ja, het is een berg geld, maar die dingen zijn een stuk minder geavanceerd dan dit model. Kijk de videos maar eens af, dan zie je bv hoeveel kabels je aan moet sluiten om dit werkend te krijgen.

Er zullen niet veel mensen zijn die hier het einde van de rit halen, met ook nog een werkend model. Ik wordt al moe van het bekijken van de youtube videos. 

Het is en blijft een schaalmodel met verlichting. Tegen een prijs voor een oude (echte) auto. Sorry. Wat kabeltjes en schroefjes trekken mij niet over de streep voor dit soort geldklopperij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Tom B zei:

(Jammer dat Follet er na twee verhalen mee stopte en heel vreemd dat er nog steeds geen reboot op de markt is).

+1

Jan Kordaat in dienst van de Lloyds of London, heeft het potentieel voor een Largo Winch-achtige held...

maar misschien is dat het antwoord op de vraag...

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, marioboon zei:

+1

Jan Kordaat in dienst van de Lloyds of London, heeft het potentieel voor een Largo Winch-achtige held...

maar misschien is dat het antwoord op de vraag...

Nah, de twee zijn twee compleet verschillende strips. Er zit om te beginnen al humor in Jan Kordaat. En de verhalen zijn veel gevarieerder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Tom B zei:

Nah, de twee zijn twee compleet verschillende strips. Er zit om te beginnen al humor in Jan Kordaat. En de verhalen zijn veel gevarieerder.

nee, ik bedoel dat een reboot van Jan Kordaat potentieel teveel in het vaarwater van Largo Winch kan zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, eriktex zei:

Weet iemand wanneer er weer een bundel Beverpatroelje verschijnt? Is alweer even geleden...

Arboris kennende kan je lang wachten..

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, eriktex zei:

Weet iemand wanneer er weer een bundel Beverpatroelje verschijnt? Is alweer even geleden...

De vorige twee (bundelingen 4 en 5) verschenen respectievelijk in maart 2016 en juni 2017, dus zo gerekend zou september 2018 wel in de lijn der verwachting liggen. We kunnen het eens vragen via info@arboris.nl 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 29-10-2017 om 14:59, Kontiki zei:

Luc Oriënt was al aangekondigd als een integrale bij Sherpa. Van Comanche geven ze ook al bundelingen uit.

Maar ik had opgevangen dat ze Bernard Prince opnieuw zouden bundelen, in kleur ditmaal.

Wie? Sherpa? Ik heb de boot gemist. Was bp in zwart-wit? Een bundeling in kleur koop ik haast zeker wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 10/29/2017 at 2:59 PM, Kontiki said:

Maar ik had opgevangen dat ze Bernard Prince opnieuw zouden bundelen, in kleur ditmaal.

Laat je daar niet door beetnemen: die reeks gaat niét over Prins Bernhard, maar over een of andere avonturier. :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2/22/2018 om 22:03, Paul_NL zei:

Arboris kennende kan je lang wachten..

Daar baal ik echt wel van. Jerry Spring 2 kwam een jaar later dan oorspronkelijk was aangegeven. Waarom duurt dat zolang? Is de voorbereiding van zo'n album zo tijdrovend?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, olli zei:

Daar baal ik echt wel van. Jerry Spring 2 kwam een jaar later dan oorspronkelijk was aangegeven. Waarom duurt dat zolang? Is de voorbereiding van zo'n album zo tijdrovend?

Alle ins and outs ken ik niet, ik weet alleen dat dit bij hun erg vaak gebeurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki
1 uur geleden, olli zei:

Heb ik ook eens nagevraagd en hier indertijd wel gepost. Al te veel details kreeg ik niet, maar die integrales kosten hun drie-vier keer meer tijd dan hun gewone albums. het begint al bij het vergaren van de Nederlandstalige afbeeldingen van covers, artikels en andere zaken uit het weekblad Robbedoes of van eerste drukken van de gebundelde albums. Intussen zouden ze nu toch wel een vast aantal leveranciers moeten hebben zodat het vlotter verkoopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al die extra materialen voor de Nederlandse edities moeten meestal ook goedgekeurd worden door alle  rechthebbenden. Dat kost vaak ook tijd. Zelfs met het internet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minuten geleden, Paul_NL zei:

2 delen per jaar :( ik had gedacht dat dit makkelijk in 4 bundels had gepast. 

reeks-De-Generaal-Integraal-1200x1200.thumb.jpg.e3bb1204cd978adeed793752b69ccd3e.jpg

Nou ja, tegen 24,95 per stuk zijn ze voor een integrale niet duur.

Maar het had inderdaad ook met minder delen gekund. Dit zijn 128 pagina's per deel dus dat moeten een pagina of 80 strips zijn en meer dan 40 paginas aan dossier. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Tweetie zei:

Nou ja, tegen 24,95 per stuk zijn ze voor een integrale niet duur.

Maar het had inderdaad ook met minder delen gekund. Dit zijn 128 pagina's per deel dus dat moeten een pagina of 80 strips zijn en meer dan 40 paginas aan dossier. 

Ik vind €200 voor 14 stripjes in hardcover waar ik 4 jaar op moet wachten om compleet te krijgen toch best veel geld. En een dossier van (als ik jou aanname overneem van 40 pagina's per deel) 320 bladzijden over deze strip ook iets teveel van het goede.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen