Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

Op 13/8/2023 om 21:17, eriktex zei:


waarom staan al die albums van hoog naar laag genummerd?!

 

IMG_0286.jpeg.010b4e38066040794b93f0463e59d750.jpeg

Beste Eriktex,

 

naar aanleiding van uw opmerking heb ik navraag gedaan bij de andere bewoners op ons adres.

Mijn kinderen kwamen eigenlijk niet verder dan... Duhh en Boeje.

Ik hoop dat u bekent bent met deze begrippen.

Mijn vrouw wist mij te vertellen dat de boeken gewoon goed staan(als jij dat zo wil dan moet je dat doen schat).

Dus ik kan niet anders dan concluderen dat de volgorde klopt.

Als u mij kunt laten weten of u de volgende week in Breda staat, dan kan ik mijn vrouw en kinderen uiteraard meenemen om u te overtuigen, en misschien kunt u uw stand dan nog beter inrichten.

Ik hoor graag van u. :)

 

Link naar reactie
Op 13/8/2023 om 21:17, eriktex zei:


waarom staan al die albums van hoog naar laag genummerd?!

 

IMG_0286.jpeg.010b4e38066040794b93f0463e59d750.jpeg

Ik heb mijn boeken ook zo staan. Mijn redenatie: Stel ieder boek heeft 100 pagina's, dan zal pagina 100 (deel 1) gevolgd worden door pagina 101 (deel 2). Deel 2 staat dan achter deel 1, dus links van deel 1. Maar vreemdgenoeg wordt bijna altijd de leesrichting van de ruggen aangehouden, van links naar rechts.

Link naar reactie
22 uren geleden, Joe Dredd zei:

Dus geen integrales, gewoon de serie per 2 delen per boek,  Net als kuifje ooit is uitgeven.

Kijk maar naar de trigie integrales, die zijn dikker en mooier.

Storm zal heus wel een keer zo als de trigie integrales worden uitgegeven.

Ik heb deze serie thuis staan

Groter formaat dan standaard, mooi ingebonden en vind dit nog steeds een fraaie uitgave.

Trigie heb ik ook staan en daarom heb ik de Integrale's laten liggen.

Is qua album/ uitvoering niet vergelijkbaar wat mij betreft.

Maar ja, ieder zijn ding.

Link naar reactie
Op 21/9/2023 om 19:54, Joe Dredd zei:

Dus geen integrales, gewoon de serie per 2 delen per boek,  Net als kuifje ooit is uitgeven.

Kijk maar naar de trigie integrales, die zijn dikker en mooier.

Storm zal heus wel een keer zo als de trigie integrales worden uitgegeven.

 

Ja, ik heb ze van Trigië ook. Hoopte dat er ook zoiets uit zou komen van Storm. 

 

Ik heb ook even gekeken naar die Collection, maar die zijn € 51 per stuk. Dat wordt me toch iets te prijzig.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
18 uren geleden, Fonske zei:

Zou toch ook nog graag eens integrales zien van de serie Lotusbloem aangevuld met dossiers, dat was toch een zeer goede reeks van Franz. Jugurtha heeft mij ook  zo gesmaakt.

Net ook Lotusbloem herlezen en dat blijft een zeer goede reeks. 

Dit is niet verschenen in een tijdschrift en denk daarom moeilijker om er een dossier aan toe te voegen.

 

Thomas Noland & Lester Cokney van Franz zijn ook aanraders.

 

Franz is een onderschatte tekenaar en geraakt wat in de vergeethoek wat jammer is want hij heeft steengoeie reeksen.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Er zitten nu dan toch Integrales van Storm aan te komen.

 

https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/storm-integraal-vanaf-2024

 

Quote

"In 2024 verschijnt het eerste deel van de integrale uitgave. Ik ga zelf het dossier schrijven en dat wordt een persoonlijk verhaal dat wordt verteld aan de hand van het privéarchief van Don Lawrence dat ik gekregen heb van zijn weduwe. Daarin zitten veel persoonlijke brieven en fotomateriaal. In het begin zal de integrale uitgave erg op het werk van Don Lawrence zijn gericht met veel uniek fotomateriaal. Het tempo is nog niet exact bekend. Storm is een langlopende serie en dan kan de integrale reeks niet met een album per jaar gaan verschijnen. Het zullen er waarschijnlijk drie per jaar worden, net zoals bij Trigië."

 

Link naar reactie

Goed van Sherpa dat ze die Freddy Lombard-integrale uitbrengen, maar om het te splitsen in 3 uitgaves aan € 39,95 per deel met slechts 96 pagina's in het eerste deel... het zal wel zijn financiële redenen hebben om het bekostigd te krijgen, maar het had ook één grote complete uitgave van meer dan 200 pagina's kunnen zijn zoals de Engelstalige versie bij Humanoids in 2015.

 

Freddy-Lombard_R400.jpg.f51c160e31ff6c3e33a3419f4b80415f.jpg

Link naar reactie
2 minuten geleden, cinco zei:

Goed van Sherpa dat ze die Freddy Lombard-integrale uitbrengen, maar om het te splitsen in 3 uitgaves aan € 39,95 per deel met slechts 96 pagina's in het eerste deel... het zal wel zijn financiële redenen hebben om het bekostigd te krijgen, maar het had ook één mooie grote uitgave kunnen zijn zoals de Engelstalige versie bij Humanoids in 2015.

 

Freddy-Lombard_R400.jpg.f51c160e31ff6c3e33a3419f4b80415f.jpg

 

Niet voor 't een of 't ander, maar bij Humanoids vind ik 5 dln FL, niet één.

Link naar reactie

De uitgave van Sherpa is wel op groot formaat. Ik zou er mijn latje eens naast moeten leggen voor de exacte afmetingen, maar het zijn boeken die niet tussen de reguliere strips passen in mijn Billy. Met de hoogte van 10.8 duimen moet Humanoids toch euh... de duimen leggen tegen Sherpa.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
On 11/15/2023 at 1:34 PM, darthfrysk said:

Heeft iemand mogelijk de Familie Kleester 1-4 - Collector's Pack - Integraal gekocht? Hoe is ie? 

 

De 199 Euro in een keer schrikt me deze keer af.  😂 (exclusief de transport kosten).

4x 50 Euro verspreid over enkele maanden of jaren was beter geweest. Althans voor  mij

 

 

image.png.45c042515daf89d6b725ccf2dd3c0df7.png

 

De eerste album is nu apart te koop! 

Hoera voor mijn portemonnee 

Link naar reactie
1 uur geleden, darthfrysk zei:

Zotezien hebben de Spanjaarden sinds Juli 2023 een mooie integrale van Mooie Zomers. 

dus er is een kans voor een vertaling? 

 image.thumb.png.6fb5d6ef3bf112a1e11b3c66c7b0b918.png

 

Ik hoop vooral dat de reeks niet definitief gedaan is. :o

Die deur stond toch nog op een kier.

 

Quote

afbeelding.thumb.png.8152a00a3e86c6887f0434e15e1923b2.png

 

Link naar reactie
4 minuten geleden, Peter Motte zei:

Waar gaat dat over? (En zeg niet: "Over sneeuw")

Op Wikipedia: In de toekomst wordt het klimaat in Europa gecontroleerd door een groot systeem van weerstations. Een kleine computerfout Orion verstoort het onderhoud van het ecologisch evenwicht, en een aanhoudende winter valt over Europa. In de volgende decennia valt Europa terug in een nieuw soort middeleeuwen, getroffen door een epidemie - het kwaad van de Orion. Europa is afgesneden van de buitenwereld door een elektromagnetische muur waardoor niemand Europa in of uit kan.

Een eenzame man, Norman, vindt op een dag een kind in de sneeuw terwijl de ouders van het kind vermoord worden. Norman noemt het kind Sneeuw. Norman blijkt te werken voor een geheim genootschap, De Twaalf. Sneeuw gaat werken in dienst van De Twaalf.

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...