Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

Van de facebookpagina van Tistjen Dop:

 

 

Uitgeverij Saga laat ons vandaag weten dat de prachtige integrale uitgave van Frommeltje en Viola reeds helemaal uitverkocht is ! Een herdruk zal er de eerste maanden zeker niet komen,aldus de uitgever.

:e010: :e010:

Als je nog vlug vlug naar de poort gaat. Dan heb je nog kans op een exemplaar. Er waren nog 3 exemplaren aanwezig. :-)
Link naar reactie

Gisteren reeds in mijn handen gehad. Het ziet er prima uit allemaal. Het formaat is een centimeter of twee groter dan de Arboris integralen en het zouden negen delen moeten worden...

Ik heb die 1e integrale net in mijn handen gehad. Ik wil dit wel hebben maar ik ben dan zo'n verzamelaar die dan wel alle 9 delen wil hebben en 9x30=€270,00. Tsja......

 

Ik heb 'm uit zelfbescherming maar even laten liggen want er komen nog meer mooie zaken aan.

Link naar reactie

Die eerste franse integrale is één van mijn zeldzame franstalige strips en de reden waarom ik de nederlandstalige integrale (nog) niet heb gekocht. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik ga me ook nog eens aan Blueberry wagen. Die vorige, dure B&W boeken zijn me wat misvallen. Gelukkig kon ik ze terug brengen. 

Mooie boeken, maar een beetje onhandelbaar. En met de grote leesachterstand die ik heb liggen (ik kan daar niet goed tegen), kon ik me er niet op concentreren. Mijn leesachterstand is nu jammer genoeg nog groter, maar alla, ik ga Blueberry toch nog eens proberen. Veel leeswerk, maar het had zo'n leuke, klassieke sfeer. (euh)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...