Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Integrales

Recommended Posts

Ik ga me ook nog eens aan Blueberry wagen. Die vorige, dure B&W boeken zijn me wat misvallen. Gelukkig kon ik ze terug brengen. 

Mooie boeken, maar een beetje onhandelbaar. En met de grote leesachterstand die ik heb liggen (ik kan daar niet goed tegen), kon ik me er niet op concentreren. Mijn leesachterstand is nu jammer genoeg nog groter, maar alla, ik ga Blueberry toch nog eens proberen. Veel leeswerk, maar het had zo'n leuke, klassieke sfeer. (euh)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had het idee dat de inkt heel erg vlekkerig was. Heb hem eerst aan de kant gelegd. Zou je eens een foto kunnen maken van de laatste pagina van het tweede boek van de drie?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had het idee dat de inkt heel erg vlekkerig was. Heb hem eerst aan de kant gelegd. Zou je eens een foto kunnen maken van de laatste pagina van het tweede boek van de drie?

Bedoel je deze: 

post-585-0-73420400-1450205623_thumb.jpg

post-585-0-95218600-1450205627_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee. Met die indiaan onderin. Dacht dat het het tweede boek was.

Deze? is vierde laatste blz van deel 2

post-585-0-83335200-1450206632_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel mooie uitgave. Heel handelbaar voor een HC met drie strips in. Lijkt me ook steviger dan de Aldebaran Integraal, bijvoorbeeld. Het boek gaat makkelijk open (als je begrijpt wat ik bedoel) en het papier valt lekker. Zeer goed gedrukt, zo op 't eerste zicht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien dan toch maar halen. Had hem even opzij gelegd. Is deze ook in beperkte oplage?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien dan toch maar halen. Had hem even opzij gelegd. Is deze ook in beperkte oplage?

Is een gewone Dargaud uitgave. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk het wel.  Kontiki? 

Nou, ik betwijfel of die integrales ooit herdrukt zullen worden. Als ze weg zijn, dan zullen ze dat ook blijven. 

Maar ik denk dat Dargaud wel meer dan de voorbestellingen gedrukt zal hebben. Tenslotte is dit de eerste integrale uit een hele reeks.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...