Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

Op 8/12/2022 om 18:54, Willem zei:

Leonardo of Robin Hood (Turk)zou van mij wel Integraal uit mogen komen.

En dan van Leonardo het liefst ook alle albums in het frans die nooit vertaald zijn

Robin Hoed 20 en 21 zijn ook nog steeds niet in het Nederlands vertaald. Geen idee of dit ooit nog zal gebeuren. 

Link naar reactie

Ja graag, dit klinkt mij goed in de oren : Integraal Isabel en Integraal Sarah Spits.

 

Hopelijk een keer Jojo of Robin Hood en Leonardo zou ook niet gek zijn.

 

Van mij mag natuurlijk als we toch bezig zijn ook:  Billy the Cat, Bram Jager,

Ceasar en Josientje, Felix Tillieux, Jaap, Lucky Luke, Poesie, De Sliert,

Ouwe Niek en Zwartbaard, Snoesje en als laatste, Vergeten Jungle (Ramtamtam en Kierikieli).

Link naar reactie

Gisteren onverwacht zaterdag twee top-integralen tegengekomen en geadopteerd.

 

Elric, mooiste integrale die ik ooit gezien heb in het normale prijsbereik. Cover is een soort van zwart leer, goudopdruk en gedrukt op zwart papier dat het tekenwerk laat uitkomen en het grimoire-gevoel verhoogt.

 

53DE01A2-C220-49E6-BEA7-E5B7486B3CA1.thumb.jpeg.da4fabb7094428d528e530f4a31ee687.jpeg

 

En de verjaardagsintegralz van Tante Nonneke van de Battignoles.

 

A68D8E4F-B73A-4E35-8714-3C9C6F93A0F3.thumb.jpeg.0a12e5b12e97d6c91d92e8170c88f404.jpeg

 

 

 

Link naar reactie
6 hours ago, Fonske said:

Ja graag, dit klinkt mij goed in de oren : Integraal Isabel en Integraal Sarah Spits.

 

Hopelijk een keer Jojo of Robin Hood en Leonardo zou ook niet gek zijn.

 

Van mij mag natuurlijk als we toch bezig zijn ook:  Billy the Cat, Bram Jager,

Ceasar en Josientje, Felix Tillieux, Jaap, Lucky Luke, Poesie, De Sliert,

Ouwe Niek en Zwartbaard, Snoesje en als laatste, Vergeten Jungle (Ramtamtam en Kierikieli).

Bram Jager en Cesar en Josientje zie ik ook wel zitten.

Link naar reactie
Op 11/12/2022 om 17:07, Neat Stuff zei:

Iznogoedh ( die verkoop ik nu noodgedwongen in het engels in de winkel...), Bizu, Hugo, Ramtamtam en Kierilieli, de Krobbels en Lowietje...

 

 

Op 11/12/2022 om 15:35, Fonske zei:

Van mij mag natuurlijk als we toch bezig zijn ook:  Billy the Cat, Bram Jager,

Ceasar en Josientje, Felix Tillieux, Jaap, Lucky Luke, Poesie, De Sliert,

Ouwe Niek en Zwartbaard, Snoesje en als laatste, Vergeten Jungle (Ramtamtam en Kierikieli).

Ongeveer de helft van deze titels zijn wel al als Duitse integralen verschenen.

Link naar reactie
Op 11/12/2022 om 15:35, Fonske zei:

Hopelijk een keer Jojo of Robin Hood en Leonardo zou ook niet gek zijn.

 

 

Van Robin Hood en Leonardo ben ik niet zeker nu Arcadia van elk al een album heeft uitgebracht. Maar het zou wel goed zijn om die ontbrekende te hebben. Hoewel ik eerlijk moet zijn dat de kwaliteit van Leonardo wat gedaald is (gevolg van langlopende serie zou ik zeggen).

Link naar reactie

Na De Rode Ridder en Robert en Bertrand, gaat de Standaard Uitgeverij binnenkort ook beginnen met de integralen van Biggles. Weet iemand of Standaard Uitgeverij ook plannen heeft, om op termijn de Jerom albums in integrales uit te gaan geven? En ik weet het, het zijn in kwalitatieve zin pulpalbums, maar de nostalgie van vroeger wint het toch bij me. 🙂

Link naar reactie
47 minuten geleden, SAVANTAS zei:

Na De Rode Ridder en Robert en Bertrand, gaat de Standaard Uitgeverij binnenkort ook beginnen met de integralen van Biggles. Weet iemand of Standaard Uitgeverij ook plannen heeft, om op termijn de Jerom albums in integrales uit te gaan geven? En ik weet het, het zijn in kwalitatieve zin pulpalbums, maar de nostalgie van vroeger wint het toch bij me. 🙂

En alle albums van ´Safari´ in integrales? Zou ik direct kopen. Geen roestige nietjes, geen loskomende lamineerplastiek... waar quasi al mijn SC deeltjes last van hebben. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...