Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Integrales

Recommended Posts

Thx. Dus te vermijden. Het voordeel is nu wel dat ze waarschijnlijk binnenkort in Yieha in betere kwaliteit zitten. Dan weer wachten op een sale en klaar is kees.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Vittorio zei:

Van deze juweeltjes hebben ze Deel 2 en Deel 3 weggegooid, geen kleine reproductie, niks

Bij de Franse uitgave is er, heel creatief, een nieuw omslag bij elkaar geknipt van de oude en nieuwe omslagen.
Niet ideaal, maar dit dekt wel beter de lading.

52867.thumb.jpg.cf25477a8314b2ea04d1bc6ec291fa1b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, DeRillendeRots zei:

De Rode Ridder integrale

integrale.jpg

Weet nog niet wat ik hiermee wil.

Slechts 6 albums en delen geschrapt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Willem zei:

Weet nog niet wat ik hiermee wil.

Slechts 6 albums en delen geschrapt?

Hoe bedoel je delen geschrapt? Ik meen dat er zes delen zijn voor de 36 eerste albums.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Ambreville zei:

Hoe bedoel je delen geschrapt? Ik meen dat er zes delen zijn voor de 36 eerste albums.

Ik las iets over delen die niet helemaal van vandersteen waren dus die werden ertussen uit gehaald.

Vind het zowiezoe jammer dat men maar 6 delen wil maken.

In mijn optiek gaan de integrales het om de serie en niet om de tekenaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Willem zei:

Ik las iets over delen die niet helemaal van vandersteen waren dus die werden ertussen uit gehaald.

Vind het zowiezoe jammer dat men maar 6 delen wil maken.

In mijn optiek gaan de integrales het om de serie en niet om de tekenaar.

Het is de bedoeling dat de eerste 36 albums in een integrale verschijnen. Daarna wordt er gekeken of het goed genoeg aanslaat voor de rest van de serie

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, DeRillendeRots zei:

Het is de bedoeling dat de eerste 36 albums in een integrale verschijnen. Daarna wordt er gekeken of het goed genoeg aanslaat voor de rest van de serie

Ik heb al plaats gemaakt!

Deel dit bericht

Link naar bericht

heb gekeken via stripspeciaalzaak . be en daar staat een link.

Ben nog steeds niet overtuigd dat het de eerste 36 albums betreft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Captivant zei:

Bij de Franse uitgave is er, heel creatief, een nieuw omslag bij elkaar geknipt van de oude en nieuwe omslagen.
Niet ideaal, maar dit dekt wel beter de lading.

52867.thumb.jpg.cf25477a8314b2ea04d1bc6ec291fa1b.jpg

Ze hebben in elk geval moeite gedaan, in tegenstelling tot die wel heel erg gemakzuchtige Nederlandse bundeling. Maar inderdaad: niet ideaal. Bij de tweede bundeling valt het wel erg kaal uit allemaal:

adele-blanc-sec-tomes-4-5-6.jpg

Dan liever die goedverzorgde bundels van Fantagraphics (hoewel die telkens maar twee delen bevatten). Nee, ook niet ideaal, maar wel een doordachte oplossing met kleine afbeeldingen in de titelstrook:

3c653534c7833dea6dec999b343b9ab2.jpg

54b9a634a2d56482ee0ae77b0a358302.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nou ja, het kan nog altijd erger:

integrale.jpg.d8eb253c610a95340b9efeff26

Ik weet dat het binnenwerk in het oude blauw en bruin is, maar hier had het omslag best respect mogen tonen voor de oorspronkelijke opwindende kleurenomslagen. Dit is wel erg...eh... mwah.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, die gradient maakt het helemaal af.  :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht

In de nieuwe integrale van de Havik zijn de omslagen ook niet opgenomen, wat ik enigszins eigenaardig vind. Die paar blz extra zal het toch ook niet maken voor de prijs.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op de achtercover van de integraal van de havik staat het volgende: “Dit deel - de eerste cyclus -  is een compilatie van de eerste zes albums van de Havik”. Wat moet ik verstaan onder compilatie? Ontbreekt er iets dat in de losse albums wel staat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Theodoor zei:

En zeggen dat het ook iets zoals onderstaande fake uitgave had kunnen worden...

426359077_RodeRidderKlassiekFake043D.thumb.jpg.d73a40d9e8a0e0d358e267ae29f032ae.jpg

Of de Rode Ridder Klassiek, zoals Suske en Wiske Klassiek. Mooie albums met een infofiche. Zou dat geen goed idee zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Suske zei:

Of de Rode Ridder Klassiek, zoals Suske en Wiske Klassiek. Mooie albums met een infofiche. Zou dat geen goed idee zijn?

Dat is precies wat die fake cover, backcover en infofiche toonden.  Maar met telkens een hardcover voor elk apart verhaal van 34 pagina's krijg je wel veel centimeters "kaft" in je kast in verhouding tot de centimeters "strippagina".  Kijk maar naar de "Robert en Bertrand" uitgaven bij Adhemar.  Neen, dan lijkt me een integrale van een 6-tal albums toch beter maar dan liefst in een mooie uitvoering.

244822740_RodeRidderKlassiekFake01Front.thumb.jpg.1e2700415cc024c0962d4c464fb8a026.jpg82987271_RodeRidderKlassiekFake02Back.thumb.jpg.73aa7ad31bdbf4cbaa50e8a74fa51c74.jpg411543434_RodeRidderKlassiekFake03Infofiche.thumb.jpg.cbd1eb030baf15f6672fd10756091f03.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is deze al verschenen ? Bij ons lag hij niet toch.

blijkbaar is er ook een luxe versie ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Standaard blijft toch altijd het cheapste van het cheapste design voor zijn Vandersteen-uitgaven doen... terwijl ze toch iets degelijks kunnen maken als je de Matsuoka-uitgaven ziet.

Het blijft van weinig respect getuigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wou eens positief blijven en niets zeggen over die RR-cover. Blij dat anderen het voor mij doen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind het een leuke strip, maar ik denk dat het publiek voor die integrale niet groot genoeg zal zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met enkele kennissen kijk ik nog steeds uit naar integrales/bundels van Archie - De Man van Staal...

afirlf.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...