Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Integrales

Recommended Posts

Je kan altijd de Izneo/Yieha-versie 'kopen' voor de dossiers. Die integrales gaan nooit het gevoel hebben van de gewone uitgaves.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Ambreville zei:

Die integrales gaan nooit het gevoel hebben van de gewone uitgaves.

Wat is dat gevoel, ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Laat ik het zelf proberen met de Blueberry-albums en het 'gevoel' dat niet in de integrales zit. Dat bestaat denk ik uit de geur (de inkt in de Dargaud-albums uit de jaren zeventig en tachtig had een scherpe geur), de titellijsten op het achterplat die hebzucht opwekten, de tactiliteit van de gelamineerde omslagen, het besef van tijd (herinneringen aan de aankoop), en specifieker in die reeks: de aanklevende herinnering aan de vreugde dat een Dargaud-album meer dan 48 pagina's kon hebben (Ballade voor doodskist), de verbazing over het omslag van 'Vogelvrijverklaard' dat veel dikker aanvoelde dan bij de andere delen (en omgekeerd, veel dunner bij 'Oorlog en vrede'). Daar kan geen integrale tegenop.   

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een online formulier voor iedereen toegankelijk waar je een IBAN kan ingeven en meteen kan aanklikken dat je akkoord gaat met automatisch incasseren. Geen handtekening vereist, of volgt dat later?

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, lukoste zei:

Een online formulier voor iedereen toegankelijk waar je een IBAN kan ingeven en meteen kan aanklikken dat je akkoord gaat met automatisch incasseren. Geen handtekening vereist, of volgt dat later?

Volgens mij mag dat tegenwoordig wel, conform Europese regelgeving:

Is een machtiging via internet geldig?

Ja. Sinds 2015 is het mogelijk om online een machtiging af te geven volgens dezelfde regels als een papieren machtiging. Dit kan echter alleen via het product (digitaal) Incassomachtigen. Incassomachtigen is de manier om online via de bank een geldige machtiging af te geven. Een handtekening op papier is daarbij niet meer nodig. Incassomachtigen is bedoeld voor iedereen die online, via desktop, laptop, tablet of mobiel, een product of dienst via een eenmalige of doorlopende incasso wil betalen. Machtigingen die op andere manieren zijn afgegeven zijn niet geldig en geven de betaler het recht tot 13 maanden na de betaling het bedrag terug te laten storten door de bank.

Je kunt als klant behoorlijk lang het bedrag storneren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Ambreville zei:

Dat is niet het probleem denk ik. Die form voldoet totaal niet aan de GDPR.

Waarom niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Michel zei:

Waarom niet?

Dit is geen digitale incassomachteging, hoe het wel moet kun je zien op een filmpje hierzo

https://www.incassomachtigen.nl/

- Er staat ook niet wat er zal gebeuren met je gegevens, er wordt nochtans een database gemaakt van gegevens gekoppeld aan bankrekeningen.

- Hoe gaan ze die incasso's aanvragen, zelf invullen en handtekenen?

- Inschrijven op een lijst moet met expliciete toestemming gebeuren, je kunt dat niet eens aankruisen als bevestiging

Waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar, het voldoet dus totaal niet aan de GDPR of zelfs maar gewone privacy regels.

Wat ze zouden moeten doen is je laten inschrijven op een e-mail lijst en als de machtiging moet gebeuren doorverwijzen naar zo'n incasso systeem of gewoon een digitale betaling waar je dan je verzendadres opgeeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minuten geleden, comicfreak zei:

Ik vraag me af hoe deze Trigié Integralen zijn ten op zichte van de "Trigié - The collection" zal zijn:

Trigié - The collection

Weet iemand dat?

De Trigie collection zijn uitgegeven op groot formaat en 2 verhalen per album. Er zit per uitgave een piepklein dossiertje bij.

De nieuwe integralen zijn kleiner, bevatten meer verhalen en waarschijnlijk een groter dossier met achtergronden.

Beide beperken zich tot 21 Don Lawrence albums

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, comicfreak zei:

Ik vraag me af hoe deze Trigié Integralen zijn ten op zichte van de "Trigié - The collection" zal zijn:

Trigié - The collection

Weet iemand dat?

Kwalitatief kunnen die integralen zich niet meten met the collection. Groot formaat op luxe papier. De covers zijn ook 3 klassen beter dan de integralen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit was toch een stofcover rond de ingebonden integrale? Toch? Toch? Pleeeeease have mercyyyy

image.thumb.png.d490923274be65d172b6e70146cd1a41.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
29 minuten geleden, Retardi zei:

Oh, dat is Romano.,.. Tot zover mijn enthousiasme. 

I stand corrected.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 9/3/2020 om 17:37, comicfreak zei:

Trigié - The collection

Weet iemand dat?

De Engelse uitgave is completer met meer pagina's, minder delen (4 in totaal) en meer albums. Ze zijn wel in paperback (op groot formaat)

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 minuten geleden, Ambreville zei:

image.png.89649c5efc9b56c3bc9e9a912d76aeaf.pngimage.thumb.png.21ac5caaf32eb6b8d51372d813a34ee5.png

Hmmm. Moeilijke keuze...

Hebben de Engelse ook een dossier?

This 304 page hardcover features an introduction by Liam Sharp (The Green Lantern) and contains the following stories: 

~ Victory for the Trigans 
~ Crash in the Jungle 
~ The Falling Moon 
~ The Invaders from Gallas 
~ The Land of No Return 
~ Revolt of the Lokans 
~ War with Hericon 
~ Revolution in Zabriz 
~ The Lokan Invasion 
~ The Revenge of Darak 
~ The Alien Invasion 
~ The Reign of Thara 
~ The Invasion of Bolus 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dan toch maar de Nederlandse. De niet-Don Lawrence verhalen zijn te slecht. Een dossier is dan wel een meerwaarde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Ambreville zei:

Dan toch maar de Nederlandse. De niet-Don Lawrence verhalen zijn te slecht. Een dossier is dan wel een meerwaarde.

Hear, hear! Al is de Engelse variant wel mooi. Chris Weston! 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sorry als ik dit even gemist heb, maar wanneer komt @Sherpa weer met een nieuw deel van Ravian? Volgens mij is deel 13 en 14 alweer een lange tijd uit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 15/3/2020 om 15:23, Paul_NL zei:

~ The Invasion of Bolus 

Eentje maar? Dat wordt ruzie.

bolus.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...