Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Koen   

Momenteel volg ik :

- The Bridge

- Dexter - S07

- Walking Dead - S03

- Comic Book Men - S02

- Fringe -S02

- Modern Family - S03

- The Big Bang Theory S06

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal   
Gast Bilal

Momenteel volg ik:

Game of Thrones S02

Breaking Bad S04

Big Bang Theory S3

Parks and Recreation S02

Party Down S02

Dexter S04

Deel dit bericht

Link naar bericht
Lav   

Wat ik momenteel volg;

Arrow

Modern Family

The Big Bang Theory

The Graham Norton Show

The Walking Dead

En ga binnenkort ook aan eindelijk eens aan Band of Brothers beginnen en seizoen 8 van How I Met Your Mother

Deel dit bericht

Link naar bericht
Peter   

ik ben op dit moment nog wel een reeks series aan het opnemen van tv, maar ik heb eigenlijk geen tijd om ze te kijken.

ik en mijn vrouw zijn seizoen 1 van games of thrones en seizoen 2 van fringe aan het kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Lav   

Ma op wat voor een uur zonden ze dat dan ook weer uit? Wanneer iedereen al gaat slapen en geen kat meer kijkt, en dat terwijl ze nu op de piekuren weer reeksen voor de 10de keer heruitzenden zoals Charmed, Grounded for Life en The Simpsons. En die zware jongens vind ik maar rommel tot en met.

Waar zit de logica achter om die op een uur te spelen dat niemand kijkt, moeten ze daar dan minder voor betalen? Want ik kan me niet inbeelden dat je uitzendrechten van een serie koopt gewoon zodat je concurrentie er niet met kan lopen maar ze dan zelf wel niet ten volle benut. VT4 of 2BE hebben dat vroeger nog al eens een paar keer gedaan, met Battlestar Galactica bvb

Deel dit bericht

Link naar bericht
niemand   

Ik volg momenteel niets. Stilte NA de storm. Vandejaar 14 seizoenen ST DS9 & VOY gezien, en dan nog

Firefly

Walking Dead 1 & 2

Game of Thrones 1

Fringe 4

True Blood 4

Dexter 6

Sons of Anarchy 4 seizoenen,

Boardwalk Empire 1 (gehuurd)

& een western reeks waarvan de naam mijn ontsnapt 1 (gehuurd), ...

Ik rust even uit nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deweb   

Ik heb een paar maanden lang House gevolgd, maar door omstandigheden met dvd's moest ik dat onderbreken. Nu ben ik zoekende naar een nieuwe serie om intensief te kijken. En zo ben ik na The Mentalist (mwoah) terecht gekomen bij The Walking Dead, wat me zeer goed weet te smaken.

Verder volg ik voornamelijk Penoza, Downtown Abbey en Sherlock. Op termijn wil ik ook Arrested Development, Dexter, The West Wing, 24, Lewis en nog e.e.a. (weer) oppakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tiens... geen Modern Family meer op 2BE ...

Jammer, hé ?

The Office hebben ze destijds al eens geprobeerd bij 2BE en toen keek er geen kat. Mijn kat is wel fan, maar die heeft al de DVD's van de eerste vijf seizoenen zitten meekijken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Koen   

Inderdaad jammer van Modern Family.. Zoals Lav aanhaalt is het onbegrijpelijk dat ze zo'n dure topreeks op zo'n laat uur (de ene keer al later dan de ander) de ether insturen. Mijn digicorder nam het trouw op en dit zorgde voor een twintigtal minuutjes ontspanning. Hopelijk nemen ze binnenkort de draad weer op. Wat wel ergernis opwekt is het feit dat men bij 2BE niets meedeelt hieromtrent, maar dat zijn we al gewoon na de zoveelste stille afvoering. En daarom download ik torrents van tv-reeksen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
niemand   

Ah, de goeie reeksen zetten ze altijd te laat. Lang geleden, heb ik eens een netmanager van de VRT horen beweren dat de Britse sitcoms zo laat stonden, op Canvas, tijdens de week, omdat er toch niemand naar keek. :rolleyes:

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld : er keek niemand naar, omdat het zo laat werd uitgezonden ! :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Xenophon   

Inderdaad jammer van Modern Family.. Zoals Lav aanhaalt is het onbegrijpelijk dat ze zo'n dure topreeks op zo'n laat uur (de ene keer al later dan de ander) de ether insturen. Mijn digicorder nam het trouw op en dit zorgde voor een twintigtal minuutjes ontspanning. Hopelijk nemen ze binnenkort de draad weer op. Wat wel ergernis opwekt is het feit dat men bij 2BE niets meedeelt hieromtrent, maar dat zijn we al gewoon na de zoveelste stille afvoering. En daarom download ik torrents van tv-reeksen.

Dat uitzenden op onnozele uren is altijd zo geweest bij Kanaal2 en VT4. The SHield, Battlestar Galactica, Seinfeld,... allemaal uitgezonden na twaalf uur 's avonds. Frasier en MASH werden daarentegen uitgezonden om negen uur 's morgens.

Nog grappiger was VijfTV dat een tijd lang supergoeie (weliswaar oude) films uitzond van drie tot vijf uur 's nachts! Vertigo, The Philadelphia Story,... en geen kat die ernaar kon kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen