Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Op 14-3-2018 om 12:46, Zwendel zei:

S7 van de X-Files gezien. Die (en de latere) had ik  vroeger nog niet gezien. Het zijn (over het algemeen) goede verhalen, maar je voelt dat ze niet goed weten waarnaartoe. In de volgende seizoenen zijn er wat drastische ontwikkelingen.

Toon verborgen inhoud

Mulder weg en Scully zwanger

Benieuwd waar dat naartoe gaat?

Ondertussen aan E9 van Ghost Wars. Beste horrorserie sinds Stranger Things S1.

Na 2 afleveringen ben ik met Ghost Wars gestopt. Het kwam me nogal nep over allemaal. Wordt het nog beter dan die eerste afleveringen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Chorasan zei:

Na 2 afleveringen ben ik met Ghost Wars gestopt. Het kwam me nogal nep over allemaal. Wordt het nog beter dan die eerste afleveringen?

Ik vond dat een goede reeks, bleef interessant (er zitten wel wat plot-twists in) en goed (onverwacht) einde.

Maar als je de eerste twee afleveringen niet goed vond dan waarschijnlijk de rest ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop op mijn beurt zo snel mogelijk met Lost in Space (Netflix) te kunnen beginnen. Het ziet er verrassend kwalitatief uit en lijkt helemaal mijn ding. :) Toby Stephens, die toch wel de pannen van het dak speelt in Black Sails als Captain Flint, is ook al een gigantisch pluspunt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, esteban² zei:

Ik hoop op mijn beurt zo snel mogelijk met Lost in Space (Netflix) te kunnen beginnen. Het ziet er verrassend kwalitatief uit en lijkt helemaal mijn ding. :) Toby Stephens, die toch wel de pannen van het dak speelt in Black Sails als Captain Flint, is ook al een gigantisch pluspunt.

Gisteren eerste aflevering gezien. Weet het nog niet: op het eerste zicht is het een kinder/familieserie. Zal nog eens wat afleveringen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is eigen aan het gegeven van Lost in Space, altijd al geweest. Alles behalve een kinderserie, maar wel iets dat door meerdere leeftijden bekeken kan worden. Ik ken (helaas) al enkele details en ben er toch vrij zeker van dat dit niet specifiek op jeugd gericht is ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, esteban² zei:

Dat is eigen aan het gegeven van Lost in Space, altijd al geweest. Alles behalve een kinderserie, maar wel iets dat door meerdere leeftijden bekeken kan worden. Ik ken (helaas) al enkele details en ben er toch vrij zeker van dat dit niet specifiek op jeugd gericht is ...

Afl. 2 gezien. Het is een Young Adult serie. The 100 en Falling Skies.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afl. 4 gestart en niet helemaal mee eens, die YA classificatie. Ik zie dit eerder als een Star Trek qua publiek. De eerste twee episodes vond ik verrassend goed, die derde was nogal B-televisie achtig en een pak zwakker qua scenario. Je zag ook dat Neill Marshall niet meer aan't roer stond. Benieuwd in welke mate dit nu zal al dan niet gaat schommelen.

Ik heb overigens sterk de indruk dat dit veel meer aansluit bij het eerste serieuzere seizoen van de originele reeks, die daarna enorm campy werd. De creator van Star Trek vond trouwens dat Lost in Space zijn reeks kopieerde. Tof weetje: We zien de originele Will Robinson even in deze reeks. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, esteban² zei:

Afl. 4 gestart en niet helemaal mee eens, die YA classificatie. Ik zie dit eerder als een Star Trek qua publiek. De eerste twee episodes vond ik verrassend goed, die derde was nogal B-televisie achtig en een pak zwakker qua scenario. Je zag ook dat Neill Marshall niet meer aan't roer stond. Benieuwd in welke mate dit nu zal al dan niet gaat schommelen.

Ik heb overigens sterk de indruk dat dit veel meer aansluit bij het eerste serieuzere seizoen van de originele reeks, die daarna enorm campy werd. De creator van Star Trek vond trouwens dat Lost in Space zijn reeks kopieerde. Tof weetje: We zien de originele Will Robinson even in deze reeks. :)

Principieel heb ik niks tegen YA. De eerste Hunger Games, Harry Potter, Falling Skies, etc vond ik zelfs goed tot zeer goed, maar het wordt al snel cheesy. 8 year old boy saves the world en zo :)

American Horror Story terug eens begonnen. Was na S3 gestopt met kijken. S7 is niet echt wat ik van horror verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik moet nog steeds met S3 van start gaan, dat hele thema spreekt mij niet echt aan. Wat daarna komt dan weer wel, maar ik ben zo'n ambetanterik die ook inhoudelijk losstaande seizoenen perse op volgorde wil zien. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Halfweg seizoen 4 van The Bridge... veel verhaallijnen door mekaar, veel personages... Ik ben blij dat ik elke dag één aflevering bekijk want ik vermoed dat ik, gezien de complexe structuur, het toch moeilijker zou hebben met wekelijkse afleveringen. Saga blijft een uniek, fascinerend personage.  Zweden en Denemarken hebben er nooit grimmiger uitgezien.

images?q=tbn:ANd9GcTOekxV9_W0zqkeUd8Ui0V

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook 3de seizoen van 'Love' beginnen bekijken.  Zéér aangenaam weerzien.  De eerste aflevering van dit laatste seizoen deed me af en toe luidop lachen.

love-netflix-peak-tv.jpg?w=620&h=420&cro

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Koen zei:

Halfweg seizoen 4 van The Bridge... veel verhaallijnen door mekaar, veel personages... Ik ben blij dat ik elke dag één aflevering bekijk want ik vermoed dat ik, gezien de complexe structuur, het toch moeilijker zou hebben met wekelijkse afleveringen. Saga blijft een uniek, fascinerend personage.  Zweden en Denemarken hebben er nooit grimmiger uitgezien.

images?q=tbn:ANd9GcTOekxV9_W0zqkeUd8Ui0V

De ideale serie om te bingewatchen. Je moet er idd het koppie bijhouden. Zo ben ik ooit afgehaakt bij Mr. Robot omdat ik totaal de draad kwijt was!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen