Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Voor wie de reeks destijds gemist zou hebben en nog steeds niet ingehaald, hier is je kans.  BAND OF BROTHERS is vanaf maandag elke weekdag te zien op EEN.  Ik ga het in ieder geval opnemen.  Opvolger (enfin, in zekere zin) THE PACIFIC heb ik wel gezien, dat was de moeite.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit gaat helemaal in mijn straatje passen, denk ik. :)  Bovendien ben ik best wel fan van Steve Carrell.  Daarbovenop John Malcovich, Lisa Kudrow, Ben Schwartz, Jane Lynch, Noah Emmerich, ... Toch wel een cast om blij van te worden.  Benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Trump spreekt over Space Force en vijf minuten later is er een Netflix-serie? Het lijkt wel afgesproken werk.

Maar de trailer ziet er inderdaad goed uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het basis-idee zou inderdaad ontstaan zijn door de plannen van Trump, zo heb ik begrepen uit een interview.  Ik zie het dan ook als een knipoog naar die Space Force. :)  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kalifat op Netflix. Eerste seizoen van deze Zweedse serie. 

Ik werd er niet echt heel blij van maar het is heel goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rijkelijk laat begonnen aan "La Case de Papel". 't Is nog te vroeg om er een oordeel over te vellen maar tot nu heeft de reeks alles om te boeien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
50 minuten geleden, IvoVWS zei:

Rijkelijk laat begonnen aan "La Case de Papel". 't Is nog te vroeg om er een oordeel over te vellen maar tot nu heeft de reeks alles om te boeien.

Ben net klaar met seizoen 4 maar ze hadden moeten stoppen na seizoen 2....

Wordt nu wel heel langdradig....

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 5/19/2020 at 3:29 PM, Spawn999 said:

Ben net klaar met seizoen 4 maar ze hadden moeten stoppen na seizoen 2....

Wordt nu wel heel langdradig....

Dus na seizoen twee kan ik weer uitkijken naar iets anders om te kijken?  Hè, verdorie.

OT

Samen met ZusVWS begonnen aan "Unorthodox" en we zijn heel erg onder de indruk! Sterk gespeeld en met weinig middelen toch een spannende en interessante minireeks gemaakt. We zijn wel nog maar drie afleveringen ver.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben nu vier, vijf afleveringen ver. Geweldige reeks! Zit vol met dubbele bodems, herkenbare situaties, absurd en toch serieus, ...

Zalig!

afbeelding.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Tanuki zei:

Ik ben nu vier, vijf afleveringen ver. Geweldige reeks! Zit vol met dubbele bodems, herkenbare situaties, absurd en toch serieus, ...

Zalig!

afbeelding.png

Met de eerste 2 al wreed gelachen 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tandpijn = reeksje kijken op mijn laptop.

Ook het tweede seizoen bleek goed (beter dan recensies lieten uitschijnen).

True-Detective-584223.thumb.jpg.d726692ac134af23df26e316a2bd8b60.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Hamirubi said:

Tandpijn = reeksje kijken op mijn laptop.

Ook het tweede seizoen bleek goed (beter dan recensies lieten uitschijnen).

True-Detective-584223.thumb.jpg.d726692ac134af23df26e316a2bd8b60.jpg

Het is totaal anders dan 1 & 3 maar ik vond het echt even sterk 👌 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/6/2020 om 19:17, Boris Valeo zei:

Het is totaal anders dan 1 & 3 maar ik vond het echt even sterk 👌 

Ik heb nu ook het derde seizoen achter de twee wijsheidskiezen die mij nog resten.

Jazeker: het derde seizoen is top - op sommige pruiken en maquillage na - en toont nog beter wat voor een buitenbeetje seizoen 2 is.

Maar ik zet dat tweede seizoen toch ook op dezelfde creatieve hoogte als het derde!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net het eerste seizoen gezien van Hell on Wheels, best wel goed. Wat stereotiepe helden met sterke achtergrond die qua sfeer en verhaal wel wat lijkt op de Comanche strips, heel veel zelfs.

__p__.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed om te horen, deel 5 is de afsluiter en dat is ook wel handig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...