Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Op 12/2/2019 om 23:34, esteban² zei:

Mijn ouders onlangs:  "Zeg, die serie van Tom Lenaerts, hoeveel afleveringen zijn dat nog?  Dat begint lang te duren en tegen te steken."  Zij ook al? ...........

Aflevering 4 gezien en begin net hetzelfde te denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het gaat er niet beter op worden tot de laatste aflevering.  Moet wel gezegd dat ik seizoen 2 een kans ga geven.  Dat start namelijk op het punt waarvan ik hoopte dat we er in de helft van seizoen 1 al zouden zitten.  En dan begint het net interessant te worden ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

True Detective S3 is prachtig. 

Zéér goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Fijn om de bevestiging te zien, ik had er al een goed oog in.  Zeker met Mahershala Ali in de hoofdrol, kan het haast niet mis gaan.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

En wat een rol! Een hele acteerprestatie. 
Ik was al fan, nu nog meer. 

Ik zeg bewust niks meer dan dat ik het prachtig vond, om niks prijs te geven. Het is een mooie ontdekkingstocht dit S3, een prachtige puzzel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

"The Omen" is één van de mijlpalen in filmgeschiedenis, een bovennatuurlijke thriller met een beklemmende sfeer en een originele inval. 

"Damien", de televisieserie, is daarentegen goedkoop amateurtoneel met een stel derderangsacteurs, zo origineel als een herhaling van F.C. De Kampioenen en je leeft meer mee met een kip aan 't spit dan met de hier opgevoerde bordkartonnen personages.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2/3/2019 om 19:04, spock zei:

True Detective S3 is prachtig. 

Zéér goed. 

Vooral het einde!

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, linthout zei:

Vooral het einde!

Je bedoelt dat dinges niet meer weet wie dinges is en dat dinges hem dan naar dinges brengt terwijl het juist dinges is die zijn hele leven naar dinges heeft gezocht? 

[Volgens mij is dit geen spoiler]

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, IvoVWS zei:

"The Omen" is één van de mijlpalen in filmgeschiedenis, een bovennatuurlijke thriller met een beklemmende sfeer en een originele inval. 

Niet gedateerd?

De grootste giller is natuurlijk dat deze meezinger in die tijd genomineerd werd voor de Oscar Beste Song:

Deel dit bericht

Link naar bericht
25 minutes ago, Vittorio said:

Niet gedateerd?

Niet echt. De montage is misschien iets trager dan we nu gewoon zijn maar de film staat er nog altijd.

25 minutes ago, Vittorio said:

De grootste giller is natuurlijk dat deze meezinger in die tijd genomineerd werd voor de Oscar Beste Song:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is precies wat ik bedoel. Ondenkbaar dat de ijselijke screamer Ave Satani tegenwoordig nog een nominatie kan krijgen. 

Ik las dat de Omen-score wel een Oscar kreeg, ook in die categorie greep Taxi Driver ernaast, ongelooflijk eigenlijk, als Beste Film kwam dat jaar Rocky uit de bus... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Vittorio zei:

Je bedoelt dat dinges niet meer weet wie dinges is en dat dinges hem dan naar dinges brengt terwijl het juist dinges is die zijn hele leven naar dinges heeft gezocht? 

[Volgens mij is dit geen spoiler]

Je kunt het niet beter verwoorden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Vooral het einde!

Prachtig! 

Ondertussen begonnen aan The Deuce S1. Vier afleveringen ver, zeer goed.
Deadly Class ben ik mee gestopt. De comics zijn voldoende. Het werkt ook beter in de comics. 

Ergens tussendoor ook naar Sharp Objects gekeken (of schreef ik dat hier al). Ook prachtig (maar minder het einde ;) ). Het is de reis die telt, de bestemming iets minder. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van Titans paar afleveringen gezien en in vergelijking met Umbrella Academy is dat toch slapjes. Heel voorspelbare Kung fu supehero dingen en bordkartonnen personages.

True Detective is heel goed, maar ik zit nu aan afl.5 en ik vrees dat ik het doorheb. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 hours ago, Zwendel said:

Van Titans paar afleveringen gezien en in vergelijking met Umbrella Academy is dat toch slapjes. Heel voorspelbare Kung fu supehero dingen en bordkartonnen personages.

True Detective is heel goed, maar ik zit nu aan afl.5 en ik vrees dat ik het doorheb. :(

De clou is in dit geval van ondergeschikt belang 😀 

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/5/2019 at 1:53 PM, linthout said:

Vooral het einde!

Het is ook ongelooflijk welke kwaliteit ze brengen in de 3 totaal verschillende seizoenen 👍 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeker! Eerste seizoen: schitterende kwaliteit!

Tweede seizoen: totaal geen kwaliteit!

Derde seizoen: terug schitterende kwaliteit! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
43 minuten geleden, linthout zei:

Zeker! Eerste seizoen: schitterende kwaliteit!

Tweede seizoen: totaal geen kwaliteit!

Derde seizoen: terug schitterende kwaliteit! 🙂

Met dat ritme ligt het voor de hand dat HBO het vierde seizoen overslaat en meteen verder gaat met het vijfde seizoen. Met het uitgespaarde budget van het vierde seizoen kunnen dan Matthew McConaughey en Woody Harrelson weer gecontracteerd worden. Simpel !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/3/2019 om 17:27, Vittorio zei:

Met dat ritme ligt het voor de hand dat HBO het vierde seizoen overslaat en meteen verder gaat met het vijfde seizoen. Met het uitgespaarde budget van het vierde seizoen kunnen dan Matthew McConaughey en Woody Harrelson weer gecontracteerd worden. Simpel !

McCo en Woody waren nu coproducers, ik vermoed dat ze dat wel gaan blijven. Waarom vindt iedereen S2 zo slecht? Dat was ok.

Ik moet mijn mening over Titans trouwens wat herzien. Na de eerste twee afleveringen wordt het beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Aflevering 4...Doom Patrol!

Ahja, Doom Patrol. Nog afwachten of het op Netflix komt.

Spoiler

En Robin nr.2 :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kijkt iemand die nieuwe van Ricky Gervais? Wij hebben geen Netflix... hij krijgt ongelooflijk positieve reviews. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja...Dat is natuurlijk iets voor mij. Ik heb de eerste aflevering gezien en vind het goed.

Dat is met kennis van zaken geschreven. Soms zeer wrange humor. Maar meestal geen humor.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...