Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Op 13/3/2019 om 08:55, The Alderwood zei:

Kijkt iemand die nieuwe van Ricky Gervais? Wij hebben geen Netflix... hij krijgt ongelooflijk positieve reviews. 

Yup.  Aanvankelijk vond ik het maar flauw. Iets dat we al vaker (en beter) zagen. En dan bedoel ik niet zozeer de humor, maar het concept als geheel.  En toen kwam die ijzersterke derde aflevering die mij zowaar fan gemaakt heeft.  Ricky Gervais in een Hollywood-film, dat wringt dat het geen naam heeft.  Maar een Britse serie van zijn hand, zoals hier, dat is wat hij voor de rest van zijn leven moet doen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ricky Gervais. Sorry dan krijg ik altijd het vliegend schijt.

Humor is iets heel subjectief.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgelopen week Undercover gekeken, zeer goed aanrader!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb mij de voorbije week geamuseerd met Project Blue Book. Ook zeer goed ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, esteban² zei:

Jizzed in my pants ! 😳

Ziet er veelbelovend uit. De animatie, zeker de gezichten, heeft wel een hoog muppetgehalte, tot ik zag dat het uit de stal van Jim Henson kwam. Vandaar dus. Hopelijk doet Animal mee. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, esteban² zei:

Jizzed in my pants ! 😳

#me 2, en wel om volgende reden:

Deze was al een tijdje aangekondigd en nu is hij eindelijk online. Enkel op amazon helaas. Ik ga toch eens kijken wat dat kost, enkel en alleen om deze reeks. Gebaseerd op het gelijknamige boek van Terry Pratchett en Neil Gaiman. Terry Gilliam heeft 10 jaar lang geprobeerd fondsen bijeen te krijgen om er een film van te maken maar botste overal op muren. Neil Gaiman kreeg uiteindelijk de vraag van sir Terry zelf om het ook te proberen. Dit werd uiteindelijk een soort laatste wil, na het overlijden van Pratchett.

GNU Terry Pratchett!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Tanuki zei:

Ziet er veelbelovend uit. De animatie, zeker de gezichten, heeft wel een hoog muppetgehalte, tot ik zag dat het uit de stal van Jim Henson kwam. Vandaar dus. Hopelijk doet Animal mee. :)

Het zijn allemaal poppen en sets, CGI werd tot een absoluut minimum gehouden. Enorm blij mee. Zeeeeeeer grote fan van het origineel, uit mijn geboorte jaar. Ik stond hier sceptisch tegenover, maar ben positief verrast door wat ik zie. :)

Naar die Omens-serie kijk ik ook uit. Benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 31/5/2019 om 15:55, Tanuki zei:

#me 2, en wel om volgende reden:

Deze was al een tijdje aangekondigd en nu is hij eindelijk online. Enkel op amazon helaas. Ik ga toch eens kijken wat dat kost, enkel en alleen om deze reeks. Gebaseerd op het gelijknamige boek van Terry Pratchett en Neil Gaiman. Terry Gilliam heeft 10 jaar lang geprobeerd fondsen bijeen te krijgen om er een film van te maken maar botste overal op muren. Neil Gaiman kreeg uiteindelijk de vraag van sir Terry zelf om het ook te proberen. Dit werd uiteindelijk een soort laatste wil, na het overlijden van Pratchett.

GNU Terry Pratchett!

Je kan het al pre-orderen

https://www.zavvi.nl/blu-ray/good-omens/12181325.html

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt, ga ik zeker doen!

Ondertussen heb ik de reeks al kunnen zien. Men is redelijk trouw gebleven aan het verhaal, en de casting was perfect.

Deel dit bericht

Link naar bericht

"When they see us" uitgekeken op Netflix.

Ware het niet dat ik weet dat het echt gebeurd is, ik zou het niet geloven.

Ik ben nu niet bepaald een sneeuwvlok, maar heb toch meteen een petitie getekend om dat harpij dat later boeken is beginnen schrijven, meedogenloos smerig gespeeld door "Desperate Housewife" Felicity Huffman, te boycotten. Ik hoop echt dat haar uitgever haar de bons geeft.

Onvoorstelbaar trouwens dat ze daar mee weg geraakt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 hours ago, Tanuki said:

Men is redelijk trouw gebleven aan het verhaal, en de casting was perfect.

Dat is goed nieuws, fijn om te weten. Altijd een beetje benauwelijk, de verfilming van een favoriet boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iemand eigenlijk enig idee waar ik "Chernobyl" kan zien? Ik heb geen Telenet en zou liever ook geen extra pas aanvragen via Belgacom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Spawn999 said:

Amazon Prime misschien?

Genoteerd! :D Als ik het echt niet vind via Proximus, dan neem ik een abo AP. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Chernobyl. Ik ben altijd zeer wantrouwig tegenover Imdb ratings en in dacht: wat kan je daar nu iets interessant van maken.

Was ik even mis. Beginnen kijken en in 1 keer uitgekeken tot 1u vannacht. Heeft van mij een 10 gekregen en zo zijn er maar een paar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/6/2019 om 10:06, Tanuki zei:

Bedankt, ga ik zeker doen!

Ondertussen heb ik de reeks al kunnen zien. Men is redelijk trouw gebleven aan het verhaal, en de casting was perfect.

Good Omens deze week gebinged op Prime. Prachtreeks met al de wacky humor van Terry Pratchet en Neal Adams erin. De beste Dr. Who aller tijden bevestigd weer eens als de demon Crawley. En de opening naar season 2nis gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 5/6/2019 om 14:57, IvoVWS zei:

Genoteerd! :D Als ik het echt niet vind via Proximus, dan neem ik een abo AP. 

Ik heb dat bij .fr. Met de kortingen op strips maak ik er waarschijnlijk nog winst op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Zwendel zei:

Chernobyl. Ik ben altijd zeer wantrouwig tegenover Imdb ratings en in dacht: wat kan je daar nu iets interessant van maken.

Was ik even mis. Beginnen kijken en in 1 keer uitgekeken tot 1u vannacht. Heeft van mij een 10 gekregen en zo zijn er maar een paar.

Veelbelovend.  Zelf ook al een paar film-vrienden (zoals ik dat noem) die het een ontzettend hoge score gaven.  De verwachtingen zijn wel énorm gestegen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bijna aan het eind van Twelve Monkeys. In het laatste seizoen zijn er wat monster of the day afleveringen, maar het blijft heel goed. Wel verschrikkelijk moeilijk te volgen en soms wat onlogisch. Maar dat is time travel dan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...