Lav Geplaatst: 13 december 2012 Ziet er heel leuk uit Ik vind "een interactief grafisch..." welniet echt leesbaar, misschien een andere kleur en/of lettertype daarvoor zoeken? En misschien ligt het aan mij maar ik vind dat "voor zo een dingen" niet vlot leest, "zo'n" is gemakkelijker  Ik ben wel heel benieuwd naar meer, kan je wat meer over dit project vertellen? Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 21 december 2012 Wat Holiday Spirit rond strooien... Deel dit bericht Link naar bericht
Gast Feli Geplaatst: 20 januari 2013 Enkele schetsen uit mijn (digitaal) schetsboek. Meeste tekeningen zijn als opwarming gemaakt. Â Â Deel dit bericht Link naar bericht
Waakwater Geplaatst: 21 januari 2013 Hey cool stuff. Om één of andere reden zag ik dit topic nooit eerder? Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 21 januari 2013 Zo zie je maar. Er valt altijd wel ergens iets te ontdekken. Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 23 januari 2013 Deze avond nieuwe schets om op te warmen: Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 24 januari 2013 Op 6 posts twee maal een kerstman. Dat is echt wel toevallig. Het is niet zo dat ik één of andere vreemde fetisj heb. Deel dit bericht Link naar bericht
Waakwater Geplaatst: 24 januari 2013 Waarom in het Engels? De tweeklank oe kennen ze er niet, dus dat moet 'boom' worden en 'i bring you your...' klinkt erg oud (alsof het uit de bijbel komt) en is beter i'm bringing of i've brought Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 24 januari 2013 Waarom in het Engels? No reason. Het komt uit mijn schetsboek en het werd in 20/25 minuten gemaakt. Met goede dialogen heb ik zo al veel moeite. Ik had beter wat nagedacht voor ik ze erin schreef. Â Deel dit bericht Link naar bericht
Waakwater Geplaatst: 24 januari 2013 Nou, 20-25 minuten is wel érg snel voor dat. Niet? Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 24 januari 2013 Nou, 20-25 minuten is wel érg snel voor dat. Niet? ruwe gok, neem 40 minuten. Laat ons zeggen dat het zonder veel nadenken erop werd gezet. Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 25 januari 2013 Het opwarmen is vandaag wat uigelopen. Ik heb er zelfs vlug een kleurtje opgezet. Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 28 januari 2013 Opwarming van gisteren en vandaag: Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 30 januari 2013 Vandaag is het http://drawadinosaurday.com/ en ik doe mee! Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 30 januari 2013 haha zo leuk Thanks love you're a doll Deel dit bericht Link naar bericht
Waakwater Geplaatst: 3 februari 2013 Heerlijk. Dat rastermotief doet me denken aan die oude DOS-'fotobewerkings'programma's. Deel dit bericht Link naar bericht