Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

Goed getekend, mooi kleurgebruik, fijne bladspiegel, maar't verhaal is nogal anti-climatiserend.

 

Bedankt! :)

 

Het is ook de bedoeling om zo te eindigen.

 

De slimste man ter wereld maar hij wil enkel boeken lezen.

Is dat zijn recht?  Of is hij morel verplicht de mensen te helpen?

 

Door de weinige pagina's komt dit misschien niet zo goed uit, maar dat was toch het gedacht achter het einde.

Link naar reactie
Kameraad Mauser, on 30 Oct 2013 - 23:33, said:

Zozo, strips met inhoud. Dat is interessant.

 

Natuurlijk is het zijn recht.

 

Dat is wat kort door de bocht.

Wat als iemand de gave had om alle zieken te genezen, of alle armoede uit de wereld te krijgen,...

Zou hij dit dan niet op zijn minste moeten doen?

 

retep, on 31 Oct 2013 - 09:26, said:

Je had er ook een soort una bomber van kunnen maken, na zoveel gelezen te hebben keerde de denker zich tegen de perfide intelligentia en al haar uitwassen !

Ik moest daar tenminste aan denken toen ik dat verlaten hutje zag met die baardmans erin.

 

Die baardmans is natuurlijk de denker. 

En als hij een Unabomber is, dan geef ik een mening.  Namelijk dat de wereld het niet waard is om te redden.

 

Maar hij heeft geen mening, hij wil enkel lezen.

Link naar reactie

Gisteren was het de verjaardag van mijn vrouw.
Naar goede gewoonte krijgt ze dan een zelf getekend kaartje.

Meestal is dit dan met mijn zoon en mezelf in de hoofdrol, dit jaar iets anders.  Het is mijn zoon en mijn vrouw.

 

Ze was er erg blij mee. (had het in een mooi kader gestoken met een passe-partout)

 

post-66-0-34824100-1383776747_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Het afwerken van Hallo Vaarwel 2 loopt jammer genoeg wat uit.

Ik heb een heel deel aangepast en nu moeten die pagina's terug worden getekend en geïnkt. :e001:

 

Maar om de "fans" toch wat te gunnen, hieronder een reeds afgewerkte pagina (zonder dialoog)

Een avant-première dus, een teaser, exclusief op de reep. :e012:

 

post-66-0-42695700-1384718930_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

De goede voornemens voor dit nieuwe jaar zijn simpel:
- meer strips!
- meer Hallo Vaarwel!

Om te beginnen een nieuwe minicomic van 4 pagina’s! In kleur! Lees het op de site.
--> http://www.hallovaarwel.be/post/73433317736/2014-is-er-de-goede-voornemens-voor-dit-nieuwe

 

(of op facebook: https://www.facebook.com/hallovaarwelcomic)

Hallo Vaarwel #2 komt eind deze maand uit, hou de site in de gaten!
Daarna wil ik zo snel mogelijk volgen met Hallo Vaarwel #3.

Link naar reactie

Ik ben een kind van de '90's (en was toen hevige fan van TMNT) maar vind ze ook niet erg geslaagd. Leuk getekend; dat zeker.

das niet erg, ieder diertje zijn pleziertje.

 

Op tumblr heeft het een goed aantal likes (meeste ooit voor mij) dus ik denk dat er wel een publiek voor is. Ofwel zeggen die mensen gewoon, hoera turtles en liken ze zonder lezen. Het blijft dan ook het internet.

 

Anyway, schetsboek stuff dus lig ik nergens wakker van.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Scan van één van de thumbnails voor Hallo Vaarwel #3 (spoiler!)

 

Ik teken op mijn thumbnails met potlood, stift, balpen en penseel.  Leuk.

Ik zou graag ooit terug zo een strip maken maar de ambacht schrikt mij teveel af.

 

post-66-0-59836700-1391980151_thumb.jpg

 

Hallo Vaarwel is al volledig klaar.  Ik ben nog wat aan het rond zoeken voor het drukken.

Ik had graag de prijs naar beneden gehaald maar tot dusver blijkt dit onmogelijk. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

mwa, ambacht...het is niet omdat iets digitaal is dat er geen ambacht bij komt te kijken. Je moet gewoon kunnen tekenen indien je met een wacom aan de slag gaat. Wat ik bedoel is: de tablet gaat niet tekenen voor je. Je moet het zelf doen. Dus komt er ambacht bij te kijken. Tenzij je het puriteins opvat en ambacht voorbehoudt voor analoge technieken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...