Ga naar inhoud

De Avonturen Van Luna De Ruimte Vampier


Nerderella

Recommended Posts

Hallo!

Mijn naam is Yasmin en ik maak de strip 'Luna de Ruimte Vampier'. De verhalen van Luna gaan vooral over de dagelijkse problemen die een ruimte vampier moet doorstaan; 'Wat te doen als de chips op zijn, en welke jurk draag ik tijdens de zombieficatie van mijn oom?' Eigenlijk Luna is bijna een normaal meisje, alleen woont zij natuurlijk in de ruimte samen met al haar monstergenoten.

 

Char1.jpg

Oorspronkelijk ben ik Luna gaan tekenen voor het blad Strips2Go en wat later was Luna ook mijn project tijdens de Pictoplasma Academy in Berlijn. Vanaf dat moment heeft Luna een blog gekregen waar je haar avonturen kunt volgen de blog is in het Engels en hier te vinden. Ondertussen is het eerste boekje bijna af, en omdat ik het straks graag wil laten drukken ben ik een kickstarter gestart en zou het natuurlijk super leuk vinden als jullie hier naar zouden willen kijken :e005: je kunt de pagina hier vinden: https://www.kickstarter.com/projects/nerderella/the-adventures-of-luna-the-vampire-the-comic-book
dik-hoofdani.gif

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

groetjes,

Yasmin
 

Link naar reactie
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...