Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

Ik heb gekeken precies omdat ik dacht dat het bijna een reisprogramma ging zijn. Ijsland en Ierland, ik zie dat graag.

Maar het waren natuurlijk de mensen en hun verhalen die het interesant maakten.

Toch, volgende week : Griekenland. Interesseert me niet, ook al woont daar familie van me. Ik zal dan ook niet kijken, waarschijnlijk.

Link naar reactie

Schiet me niet neer maar ik vond de Amerikaanse Office eigenlijk leuker dan de Britse. Ik had dan ook de Amerikaanse gezien vĆ³Ć³r de Britse maar vond iedereen echt heel goed gecast en de humor was wel wat "platter" dan de Britse maar dat vond ik in dit geval eigenlijk beter (hoewel ik normaal gezien altijd Britse humor verkies)

Ik schiet je niet neer! Ik geef je zelfs gelijk.

Ik hou van Britse humor, maar de US-versie is veel meer sitcom en heeft geweldige running gags.

Ā 

(ik zag eerst de Britse reeks, pas jaren erna die met de geweldige Michael Scott - vanaf seizoen 2 toch helemaal anders dan David Brent).Ā 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Was best wel geinig, de gebruikelijke oostblok huppelkut liedjes en af en toe een aardige deuntje. Ik was wel gecharmeerd van de ska folk van Griekenland, Denemarken had een heel goed liedje, Anouk was goed en Oekraine en Rusland waren goed te beluisteren. Roemenie was geweldig, eerst een heel diepe stem en daarna gillen met een kopstem, tres camp !Ook de Belgische knaap had een prettig liedje. Wel hielden we ons hart vast voor de opkomst van Azerbeidjan, een soort gladde, heel foute scooterjongen maar gelukkig wist het Deens meisje de Oostblok maffia te weerstaan.

Ā 

ps Koen, je mag best toegeven dat je het helemaal hebt bekeken, is nix erg. Er werd wel af en toe in het frans gesproeken maar er waren geen boze NVA-ers met leeuwenvlaggen.....

Link naar reactie

Voor het eerst sinds 20 jaar heb ik de hele uitzending gekeken, mede door Anouk natuurlijk. En ik moet zeggen dat ik best genoten heb hoor, maar op het moment dat ze oude beelden lieten zien moest ik toch met weemoed terugdenken aan de jaren 80 en eind jaren 70, toen ik elke aflevering van het Songfestival zag.

Ā 

De dracula uit Roemenie was veruit mijn favoriet !

Ā 

En mijn dank aan Belgie voor de 12 punten aan Anouk uiteraard.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...