Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Waldorf

Op Televisie Vanavond

Recommended Posts

Gisteren was er op Canvas de erg mooie, gestileerde en laagdrempelige docu Frans Masereel. De vrije handen.

Deze docu wordt as we write hernomen op dezelfde zender.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/8/2017 om 19:57, The Alderwood zei:

In de fitness stond de blijde intrede van de voetbaldames op tv. Dit was mogelijks de saaiste televisie van de afgelopen 17 jaar. 

Wat was er nog saaier 17 jaar geleden?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als er in die tijd IETS interessant was, dan was het inderdaad het testbeeld!!!

Je zat daar vol verwachting naar te kijken in afwachting van wat komen zou...

En het is altijd gekomen!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Onlangs zag ik een filmpje met Derksen - ik was iets aan het bekijken van Baudet en Jan Roos - en omdat Derksen altijd afwijkt van voetbal en geestige opmerkingen maakt omtrent maatschappelijke issues, krijg ik dikwijls video's van Derksen in de youtube feed.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind extra-time wel goed. De helft van de tijd zitten ze naast de kwestie te lullen. Voetbal is plezant als je het niet té serieus neemt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Play van Telenet gaat nu het aanbod aan TV-series uitbreiden (en de prijs ervan verhogen). Als ik het goed begrijp gaan ze de series die je nu op Play More hebt (voornamelijk HBO) ook op Play geven.

Wel een beetje sneu want voor Play More blijf je hetzelfde betalen 🤨

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 11/20/2018 at 9:49 AM, Zwendel said:

Wel een beetje sneu want voor Play More blijf je hetzelfde betalen 🤨

Hoog tijd om het gele hesje weer eens aan te trekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Mask zei:

Hoog tijd om het gele hesje weer eens aan te trekken.

Ik zou natuurlijk Play kunnen nemen ipv Play More, maar dan mis ik de films.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tijdens de kerstvakantie kon je Over Water, de veelbesproken televisiereeks van Tom Lenaerts, volledig bekijken via oa Proximus. Om Lenaerts zelf te parafraseren toen hij uitviel tegen twee parlementairen: "zijt gij niet beschaamd?" Over Water heeft geen greintje geloofwaardigheid. Nul, niks, noppes. Wat een treurnis. Het is gewoon slecht. Mooi gefilmd, maar inhoudelijk niets. Vanaf de zevende aflevering ben ik naar het scherm beginnen roepen van ergernis. Om de één of andere reden hebben we de reeks wel uitgekeken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond dat VRT eerder beschaamd moest zijn om het feit dat ze de serie anno 2019 niet in HD (laat staan full HD) kwaliteit aanbieden! SD ... Ja ... SD! De reeks nog niet gezien. Ik binge eens alles opgenomen is. De reacties zijn idd gemengd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

4 hours ago, Waldorf said:

Om de één of andere reden hebben we de reeks wel uitgekeken. 

De ganse reeks uitgekeken.. zijt ge niet beschaamd?

Ik ben gestopt na de eerste aflevering. Maar mijn aversie voor Tom Lenaerts zal daar ook wel voor iets tussen gezeten hebben vermoed ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net S2 van Twelve Monkeys uitgekeken. Jongens wat is dat toch gecompliceerd en lastig te volgen. Ik denk dat ik op S4 (finale) wacht en dan alles vanaf het begin terug binge. :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen