Ga naar inhoud

A Silent Voice


Timhardt

Recommended Posts

Binnenkort, in mei, verschijnt het eerste deel in het engels van 'a silent voice', een diepmenselijk verhaal over anders zijn, vriendschap enzoverder. Meer inhoud geef ik niet, je moet het gewoon ondergaan, bedank me daarna maar ;) Ik las al een heel stuk online en ben zeer onder de indruk. 7 delen en gedaan, met telkens een tweetal maanden tussen.

 

Er is echt geen enkele reden waarom je hier NIET op zou springen.

 

koe-no-katachi-1024x826.jpg

 

PifGakl.jpg

fViYPDu.jpg

LYpjrJi2.png

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 month later...

ik heb eentje gevonden. Zeer slecht vertaald. De boekuitgaven zijn beter vertaald vermoed ik?

 

http://mangasaurus.com/view/37660-01076804

 

Het gaat toch om deze reeks hé? Want ik zie een jongen en een meisje in jouw beelden en dit lijkt me eerder over een homoseksuele relatie tussen baseball spelers te gaan.

 

En ik heb 12 pagina's gelezen en vond er niets aan. Hoe lang duurt het eer je er "in" zit? Is het zoals bij "The Wire" of is het eerder: "Als je het na 12 pagina's niet goed vind is het niets voor jou." 

Link naar reactie

ik heb eentje gevonden. Zeer slecht vertaald. De boekuitgaven zijn beter vertaald vermoed ik?

 

http://mangasaurus.com/view/37660-01076804

 

Het gaat toch om deze reeks hé? Want ik zie een jongen en een meisje in jouw beelden en dit lijkt me eerder over een homoseksuele relatie tussen baseball spelers te gaan.

 

En ik heb 12 pagina's gelezen en vond er niets aan. Hoe lang duurt het eer je er "in" zit? Is het zoals bij "The Wire" of is het eerder: "Als je het na 12 pagina's niet goed vind is het niets voor jou."

 

LOL dit is 'm duidelijk niet :)

Ik heb 'm op Mangarock (de welbekende app) gevonden onder Koe no Katachi. Ben eerlijk gezegd niet meteen onder de indruk. Stijl nodigt mij niet uit om er in te duiken......

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...