Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Timhardt

A Silent Voice

Recommended Posts

Binnenkort, in mei, verschijnt het eerste deel in het engels van 'a silent voice', een diepmenselijk verhaal over anders zijn, vriendschap enzoverder. Meer inhoud geef ik niet, je moet het gewoon ondergaan, bedank me daarna maar ;) Ik las al een heel stuk online en ben zeer onder de indruk. 7 delen en gedaan, met telkens een tweetal maanden tussen.

Er is echt geen enkele reden waarom je hier NIET op zou springen.

koe-no-katachi-1024x826.jpg

PifGakl.jpg

fViYPDu.jpg

LYpjrJi2.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jup, ik ben ook zeer onder de indruk van deze titel. En de titel wordt ook in het Frans gepubliceerd voor de liefhebbers van de taal van Molière ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wou een klein stukje online lezen om te zien of ik het zou aanschaffen maar ik heb "per ongeluk" alles al gelezen, want ik kon niet meer stoppen. Zeer sterke reeks!

Deel dit bericht

Link naar bericht

deel 2 is op papier uit, komaan jongens, dit mag je niet laten liggen, 7 delen en al gedaan.

geweldig goeie reeks hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht

als je google 'a silent voice read manga online' intikt, krijg je vele sites waar je het een stukje kan lezen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik heb eentje gevonden. Zeer slecht vertaald. De boekuitgaven zijn beter vertaald vermoed ik?

http://mangasaurus.com/view/37660-01076804

Het gaat toch om deze reeks hé? Want ik zie een jongen en een meisje in jouw beelden en dit lijkt me eerder over een homoseksuele relatie tussen baseball spelers te gaan.

En ik heb 12 pagina's gelezen en vond er niets aan. Hoe lang duurt het eer je er "in" zit? Is het zoals bij "The Wire" of is het eerder: "Als je het na 12 pagina's niet goed vind is het niets voor jou." 

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik heb eentje gevonden. Zeer slecht vertaald. De boekuitgaven zijn beter vertaald vermoed ik?

http://mangasaurus.com/view/37660-01076804

Het gaat toch om deze reeks hé? Want ik zie een jongen en een meisje in jouw beelden en dit lijkt me eerder over een homoseksuele relatie tussen baseball spelers te gaan.

En ik heb 12 pagina's gelezen en vond er niets aan. Hoe lang duurt het eer je er "in" zit? Is het zoals bij "The Wire" of is het eerder: "Als je het na 12 pagina's niet goed vind is het niets voor jou."

LOL dit is 'm duidelijk niet :)

Ik heb 'm op Mangarock (de welbekende app) gevonden onder Koe no Katachi. Ben eerlijk gezegd niet meteen onder de indruk. Stijl nodigt mij niet uit om er in te duiken......

Deel dit bericht

Link naar bericht

eerste 3 deeltjes wordt het opgebouwd, daarna gaat het helemaal de psychologische toer op zonder hoogdravend te worden, ik ben 2 delen ver en kan niet wachten tot de rest uitkomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...