Ga naar inhoud

Catawiki Zaagdraad


Gast Natte aap

Recommended Posts

50 minuten geleden, Muchacho zei:


Ik ga dat eens proberen te vinden. Vroeger op het oude CW kon dat volgens mij.

Hij zegt zelf al wel dat het hem vaker gebeurd is:

    "Het is uw beeld en ze zijn duidelijk. Ik wil nu enkel weten hoe het verloop is, wat er gaat gebeuren...
     Rest doet er voor mij niets meer. Ik weet, catawiki zou een veiling op zulke beelden moeten verbieden,
     toch het verzenden er van. Is 3de keer al. Heb nu echt geen vertrouwen meer in verzending.
     Vorige aankoop waren fam fanclub beelden waarvan helft beschadigd waren en kreeg ook vlug
     helft van bedrag terug... "  


Mijn antwoord:
"Ik zie geen bewijs dat mijn specifieke beeldje op de foto staat. Wanneer ik daar om vraag vindt u dat ik er gedachtes bij heb... Vreemd. Zelf zou ik - als ter goede trouwe klant - gewoon het bewijs willen laten zien. Nu zweeft het in het luchtledige....Kunt u mij het beeld terugsturen. Uiteraard krijgt u de kosten daarvan vergoed door mij. 

Hij: 
"Man nu kunt u zeveren... Typisch Hollander. Het is het beeldje punt uit.
Bewijzen heeft u" 
 

 

Dus ja hij doet dit blijkbaar vaker. Ik denk ook dat ik met hem verder uitgepraat ben. 
Ik heb het nu ook bij CW gemeld - ben benieuwd hoe die reageren. 

-





 

Hé, ik ben ook een Nederlander. Pas op ;)

Link naar reactie
2 uren geleden, JPAR zei:

Hé, ik ben ook een Nederlander. Pas op ;)

 

2 uren geleden, stripwereld zei:

Al heel wat beelden verzonden. Nooit enige schade gehad. En deze persoon beweert dat hij om de haverklap beschadigde beelden ontvangt en weigert een fatsoenlijke foto te mailen waarop te zien is dat je kenmerk op het beschadigde beeldje zit. Ik zou Catawiki inderdaad verwittigen dat dit wel erg naar oplichting riekt.

Ga ik doen😀

Link naar reactie
Zojuist, Muchacho zei:

Ik kreeg mail van Catawiki dat het druk is - binnen 7 dagen antwoord. 
Maar ik zal straks - zodra er echt contact geweest is - zeker vermelden hoe het afgelopen is. 

Ik zou even bellen. Gaat veel makkelijker en dan is ook persoonlijk. Kun je eventueel dingen toelichten etc.

Link naar reactie
Zojuist, JPAR zei:

Ik zou even bellen. Gaat veel makkelijker en dan is ook persoonlijk. Kun je eventueel dingen toelichten etc.

 

1 minuut geleden, JPAR zei:

Ik zou even bellen. Gaat veel makkelijker en dan is ook persoonlijk. Kun je eventueel dingen toelichten etc.

 

Dacht, ik wacht hun mailing af - maar je hebt gelijk.
Dat ga ik morgen meteen doen. Thx.

Link naar reactie

Wel, ik heb gebeld met Catawiki en hier is de verdict:

Koper zei dat hij een klacht bij CW ingediend had en hen de foto's toegestuurd.
Dat blijkt hij niet gedaan te hebben (en kan nu ook niet meer - want zending is langer dan 3 dagen geleden ontvangen).

Ik heb vandaag dan ook gewoon het geld ontvangen.
De CW-medewerker gaf aan voor mij een verzoek in te zullen dienen om zijn negatieve feedback weg te halen - daar krijg ik nog antwoord op.
 

Dus de feeling was right: Gewoon een oplichter die probeerde mij wat geld lichter te maken - toen ik de claim doorverwees naar CW vond hij dat blijkbaar een stap te ver... 

 

Eind goed al goed 😀 

Ik wil ieder die hier reageerde bedanken voor de 'moral' support. Die had ik echt even nodig. Waardeer ik zeer !!!

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
8 minuten geleden, jopodepojo zei:

dat denk ik om deze reden

 

https://nl.aliexpress.com/i/4000226114631.html 

aliexpress staat vol met Chinese kopieën  en teveel mensen trappen er nog in,  zelfs de veilingmeester

als je goochelt op "aliexpress kuifje beelden" en afbeeldingen dan  krijg je pagina's met fake beeldjes 

Jeetje. Hoe kunmje dat van een foto ook onderscheiden? Dus iemand kan dat gewoon aanbieden als zijnde 'echt'.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Blijkbaar missen jullie sommige elementen. Ik denk niet dat begrijpend lezen jullie sterkste vak was op het lager onderwijs.

Er is sprake van 150.000.000. Echter stipuleert dit dat oud kapitaal vervangen werd. Dus de werkelijke investering gaat lager zijn. Véél lager. Het gaat hier waarschijnlijk om een investering met een achtergrond.

Is een beursgang mogelijk? Misschien. Het gaat dan om risicokapitaal in de nek van de gewone belegger te draaien, dan eigen kapitaal onttrekken. De gewone man, blijft met de gebakken peren of waardeloze aandelen zitten. Het ligt er vingerdik bovenop. Als er wat meer reacties zijn, zal ik verder reageren.

 

En ik houd van opbrengsten, maar Catawiki aandelen kopen, zou het laatste zijn wat ik doe. Een zeepbel of ballon heeft er niks aan.

 

Als iemand de juridische kwesties ter harte gaat nemen inzake aansprakelijkheid verkopen/kopen dan zijn de gevolgen niet te overzien. 

Link naar reactie
4 uren geleden, Christine zei:

Blijkbaar missen jullie sommige elementen. Ik denk niet dat begrijpend lezen jullie sterkste vak was op het lager onderwijs.

 

Dit gaat over Jaques Pels Christine en niet over de 150 miljoen.

Wat schrijf je ook weer over begrijpend lezen in jouw post?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
7 minuten geleden, Christine zei:

Wat ik zeg, het gaat over het topic voor Jaques Pels, iemand die de draad leest en begrijpt, weet waar het over gaat. Wat schrijft u over begrijpend lezen? 

 

 

4 uren geleden, Christine zei:

Blijkbaar missen jullie sommige elementen. Ik denk niet dat begrijpend lezen jullie sterkste vak was op het lager onderwijs.

Ach misschien zijn wij te simpel voor jouw niveau Christine. Ik heb 3 jaar kleuterschool en begrijpend lezen was niet mijn sterkste vak zoals jij schrijft in jouw post. Prima hoor, die 150 miljoen interesseert mij geen reet maar jouw gewauwel over Catawiki nog veel minder..

 

De reacties op de post gingen over de collectie van Jacques 😉

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
7 minuten geleden, Rik zei:

 

 

Ach misschien zijn wij te simpel voor jouw niveau Christine. Ik heb 3 jaar kleuterschool en begrijpend lezen was niet mijn sterkste vak zoals jij schrijft in jouw post. Prima hoor, die 150 miljoen interesseert mij geen reet maar jouw gewauwel over Catawiki nog veel minder..

 

De reacties op de post gingen over de collectie van Jacques 😉

 

Inderdaad. Is het de Catawiki zaagdraad of de Jaques Pels zaagdraad? En als mijn gewauwel u niet interesseert, waarom reageer je dan? Is alleen maar bevuilen van de Catawiki zaagdraad.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...