Ga naar inhoud

Catawiki Zaagdraad


Gast Natte aap

Recommended Posts

1 uur terug, Firmin Van De Kasseien zei:

Vorig jaar werd dit beeldje verkocht voor 4.400 euro.

Vandaag werd hetzelfde beeldje (met hetzelfde serienummer) verkocht voor 753 euro.

 

image.thumb.png.bf6db62273a32ff512e7137f26e1b462.png

 

image.thumb.png.beeb676dd38db032e102b2ad15994630.png

 

 

Tja, topless Natasja's zakken snel in prijs. In dit tempo zijn de verzendkosten volgend jaar hoger dan de opbrengst van het beeldje :e007:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 hours ago, sanderg said:

Bizar... Wie betaalt daar in hemelsnaam nou € 4.400 voor?!

Toch 2 bieders. De vraag is dan eerder, is dat effectief betaald. Bij Catawiki heb ik het toch al een paar keer gehad dat een te dure veiling niet betaald werd. Als het serienummer hetzelfde is, dan is hier waarschijnlijk ook zoiets gebeurd. Is de verkoper dezelfde?

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Toch 2 bieders. De vraag is dan eerder, is dat effectief betaald. Bij Catawiki heb ik het toch al een paar keer gehad dat een te dure veiling niet betaald werd. Als het serienummer hetzelfde is, dan is hier waarschijnlijk ook zoiets gebeurd. Is de verkoper dezelfde?

Dat lijkt inderdaad de vraag.. krijg je dan overigens niet een ban for life of zo? (Die vast makkelijk te omzeilen is)

Link naar reactie
1 minute ago, sanderg said:

Dat lijkt inderdaad de vraag.. krijg je dan overigens niet een ban for life of zo? (Die vast makkelijk te omzeilen is)

Je krijgt totaal niets. Ik zit zelf met een kavel waar Catawiki niet op de tickets reageert sinds midden november. Ik heb dan maar ook een andere verkoop niet verzonden met het idee, dan komen ze nog eens terug. Juist niets. 

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Je krijgt totaal niets. Ik zit zelf met een kavel waar Catawiki niet op de tickets reageert sinds midden november. Ik heb dan maar ook een andere verkoop niet verzonden met het idee, dan komen ze nog eens terug. Juist niets. 

Bizar.. ik heb in het verleden ook wel eens wat verkocht via Catawiki maar dat liep vrij soepel. Ik kon ze toen ook bellen. Heb je dat al geprobeerd?

Link naar reactie

Bij de kavels op Catawiki vraag ik mij altijd al af of de aanbieders zelf de kavels niet opbieden via diverse ''extra'' accounts want de biedingen zijn soms buitensporig. Daarnaast soms ook biedingen op boeken die vrijelijk verkrijgbaar zijn en waar het bod de winkelprijs overstijgt. Bijzonder en voor mij reden om daar niet iets aan te schaffen.

Link naar reactie

 

Op 2/1/2024 om 23:34, Beestachtig zei:

Bij de kavels op Catawiki vraag ik mij altijd al af of de aanbieders zelf de kavels niet opbieden via diverse ''extra'' accounts

 

Dat is zeker niet uitgesloten. Gelijksoortige misbruiken deden zich ook al voor bij Sotheby's en Christie's.

Link naar reactie
Op 1/1/2024 om 21:30, Rik zei:

Tja, topless Natasja's zakken snel in prijs. In dit tempo zijn de verzendkosten volgend jaar hoger dan de opbrengst van het beeldje :e007:

 

De prijzen flakkeren wel weer op als een nieuwe serie Natasjabeeldjes 'nikskini' op de markt komen. 😁

 

Maar daarna? Wat er kan er nog na nikskini-Natasja  komen? Een nikskini Walter? Een kronkelkini Natasja~Walter? 🙄

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...