Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Natte aap

Catawiki Zaagdraad

Recommended Posts

4 minuten geleden, Rik zei:

Neem contact met de veilingmeester /klantenservice op, geef jouw kant van de zaak helder en uitgebreid aan + jouw bereidheid om een compromis van 20% reductie af te sluiten en wacht af wat er besloten wordt..

Dat loopt al gelukkig, wel is dit voor mij de laatste keer geweest. Ik krijg het gevoel dat veel kopers deze ruimtes goed kennen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

De klantenservice zal contact opnemen met beide partijen, maar het is niet zo dat de koper automatisch gelijk krijgt. Het aanbod om 20 procent korting te geven vind ik zelf niet zo handig, want dat impliceert dat er wel iets is mis gegaan. Er zal bij welles-nietes vast ook worden gekeken naar eerdere transacties van koper en verkoper.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik verkocht een kavel. De betaling liet op zich wachten. Uiteindelijk kwam die er. De adresgegevens werden vrijgegeven en ik vond al dat het adres (vooral de naam) nogal vreemd was, maar goed, het was een Nederlander en die hebben soms vreemde namen.

Het pakket is echter nog steeds niet afgeleverd. Het zit ergens vast bij het distributiecentrum, wellicht vanwege een valse naam / vals adres?

Hoe ga ik om met zoiets?

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Waakwater zei:

Ik verkocht een kavel. De betaling liet op zich wachten. Uiteindelijk kwam die er. De adresgegevens werden vrijgegeven en ik vond al dat het adres (vooral de naam) nogal vreemd was, maar goed, het was een Nederlander en die hebben soms vreemde namen.

Het pakket is echter nog steeds niet afgeleverd. Het zit ergens vast bij het distributiecentrum, wellicht vanwege een valse naam / vals adres?

Hoe ga ik om met zoiets?

als het via postnl is, is dat niet verwonderlijk, heb dat ook al verschillende malen ondervonden, het heeft in één zending 3 weken geduurd vooraleer het afgeleverd werd

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, jerommeke zei:

als het via postnl is, is dat niet verwonderlijk, heb dat ook al verschillende malen ondervonden, het heeft in één zending 3 weken geduurd vooraleer het afgeleverd werd

Gewoon eens naar Catawiki bellen

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, Theoak zei:

De klantenservice zal contact opnemen met beide partijen, maar het is niet zo dat de koper automatisch gelijk krijgt. Het aanbod om 20 procent korting te geven vind ik zelf niet zo handig, want dat impliceert dat er wel iets is mis gegaan. Er zal bij welles-nietes vast ook worden gekeken naar eerdere transacties van koper en verkoper.

Vandaag contact gehad met Catawiki, die net als Rik aangeeft dat het lastig is. Ik maak hier vooral uit op dat het voor Catawiki goed verdienen is en bij geschillen dan spelen ze Zwitserland en trekken ze hun handen er snel vanaf. Ik kan aantonen hoe het verzonden is en de koper heeft al meer claims gehad in het verleden. Om hier vanaf te zijn heb ik ingestemd met 15 procent korting, maar dit was wel een one and done!

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Waakwater zei:

Hoe ga ik om met zoiets?

Het adres kan ook onleesbaar zijn.

Dan zul je even moeten bellen met de klantenservice en de gegevens van het pakket doorgeven. Ze starten dan een intern onderzoek en snorren het pakje op waarna jij beslist wat er mee moet gebeuren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Retardi zei:

Het adres kan ook onleesbaar zijn.

Dan zul je even moeten bellen met de klantenservice en de gegevens van het pakket doorgeven. Ze starten dan een intern onderzoek en snorren het pakje op waarna jij beslist wat er mee moet gebeuren. 

Maakt iedereen tegenwoordig niet een verzending online aan en laat het label printen bij het afgiftepunt? Er hoeft toch geen adres meer op?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, JPAR zei:

Maakt iedereen tegenwoordig niet een verzending online aan en laat het label printen bij het afgiftepunt? Er hoeft toch geen adres meer op?

Nee, niet iedereen doet dat, Voor Postnl hoeft dat bijvoorbeeld niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik maak de verzending online (of via app) aan. Voer daar alle gegevens in. Ga naar een postnl punt, laat de code scannen. Zij plakken de stickers erop en ik kan hem online (of via app) volgen. Als je een mailadres van de ontvanger dan kan die hem ook volgen. Ideaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat je ook een reputatie opbouwt bij Catawiki, als je veel 'beschadigde' aankopen hebt dan zal daar ook wel een belletje rinkelen.

Overlaatst had ik een boek die zwaar beschadigd aankwam bij een koper niettegenstaande ik ze erg goed verpak. Hij stuurde erg wazige foto's als bewijs dus werd het niet door catawiki aanvaard. Nu 35 dure boeken verstuurd en tot nu toe geen problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/6/2020 om 13:27, Waakwater zei:

Hoe ga ik om met zoiets?

Als het om een internationale zending gaat, kan het ook gewoon vanwege de Corona crisis zijn. Mijn laatste pakket is twee en een halve maand onderweg geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht

colissimo kreeg ik een pakket van tracking klopte voor geen millimeter opeens stond pakket er  

mooie caesar beeldje van leblon gelukkig heel de fransman had netjes verpakt 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...