Ga naar inhoud

Chimi Art


Chimi

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ja, hier ook altijd wat opwarmen.  Dan Verlinden ( Kleine Robbe, Soda ) die doet als dagelijkse opwarming wat anatomie. Met markers, penseel zo vlug vlug wat rudimentaire skeletale en spieropbouw.
'k Heb het gezien op zijn facebook, dus 't is waar. :e002:

Kunt maar zien dat je schetsen post, anders komen we je halen...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
2 minutes ago, Chimichanga said:

58c9a5d0ee529_bigguy.thumb.jpg.d46b13c287ad4d0a8869e4b7dbfe72f8.jpg

Mijn tekenleerkracht heeft vandaag een roestige opwarmschets van mij geïnkt. Nu staat er eindelijk een goede tekening in mijn schetsboek. :)

Dat durf ik met enige stelligheid tegenspreken. Nergens wordt er rekening gehouden met lijndiktes. Aan jou, Chimi om het te overtreffen.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Hoe staat het met je anatomiestudie?

Uhm. Ik oefen wat vaker met mijn figuren op te bouwen (wat de meest stijve mormels oplevert, maar nog even doorbijten) en ik gebruik al eens fotoreferenties. Ook ga ik soms eens een bepaalde houding uitbeelden.

Enige zaken die je me aanraadt om op toe te leggen?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Euh...alles in feite. :e011:

Begin met heel eenvoudige constructies, opgebouwd uit eenvoudige vormen. Stokfiguurtjes. Je zult ergens wel een boekje liggen hebben aangaande anatomie en stripfiguren. Op youtube is ook een boel te vinden.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Euh...alles in feite. :e011:

Begin met heel eenvoudige constructies, opgebouwd uit eenvoudige vormen. Stokfiguurtjes. Je zult ergens wel een boekje liggen hebben aangaande anatomie en stripfiguren. Op youtube is ook een boel te vinden.

Goed, thanks for keeping me on the right path! :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...