Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoe meer je Lord K complimenteert met zijn tekeningen des te minder kans bestaat er op een afgerond product. Dussss... Kan dat niet wat scherper Lord. Pak eens een pen(seel) en inkt dat schetsje. Verzamel je pagina's en breng eens, na zoveel jaren schaven, twijfelen en dralen, een boekje uit. Verspreidt dat boekje (voorzien van dedietjes) onder je vrienden, kennissen, pa/ma en zus Lord en de repers.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Wel, het rudy-personage is een verhaal waar ik aan bezig ben. Maar wegens omstandigheden en het bijschaven van techniek is dat al serieus uitgelopen. Maar het raakt af.

 

Die laatste schetsen zijn van iets dat nog wat meer vorm moet krijgen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zo komen we dan nog eens in KCQ v/d dag. :e007:

 

-Kontiki: "Natte aap, ondanks je vele andere successcenario's bleef het toch heel lang uit eer een van je eerste toppers uitgegeven werd. Om nog maar te zwijgen van de eerste realisaties op papier...

 

*Natte aap: "Ik had het geluk en het ongeluk om met een ruwe diamant te mogen samenwerken."

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Uw Alba en deze laatste zijn heel erg knap :D

Gebruik je toevallig photoshop en magic wand om uw tekening uit te snijden? Ik zie bij de laatste nog een paar slordige pixels, het is een klein detail maar ik vind het een beetje jammer. Ik zie ook dat bij de letters van Deserters wat "vuiligheid" zit, waarschijnlijk van compressie. Nu ik gebruik ook gecomprimeerde jpg's om iets online te zwieren en daardoor verliezen mijn tekeningen ook detail en zuiverheid maar ik denk dat je op een betere manier kan omgaan met comprimeren (door bvb uw bronmateriaal een png of bitmap te maken ipv jpg)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Magic wand, ja. Of layermask. Hangt er beetje vanaf. Maar in feite is het maar een voorsmaakje. De tekening zou nog iets precieser geinkt moeten worden. Ok, het ziet er wel redelijk uit, maar zo zou ik het niet laten als uiteindelijk drukwerk.

 

Die vuiligheid kan ook van de gebruikte brush zijn. Of van de compressie.

 

Het logo kan ook nog veranderen. Dat zijn zo dingen die ik snel uitprobeer, terwijl ik de tekening aan het monteren ben. Enkele fonts die op het eerste zicht wat passen bij de sfeer, eens vlug zien wat we met de letters kunnen doen enzo...

Link naar reactie

In orde. Maar eerst de Rudy-exploten afwerken.

 

Magic wand, ja. Of layermask. Hangt er beetje vanaf. Maar in feite is het maar een voorsmaakje. De tekening zou nog iets precieser geinkt moeten worden. Ok, het ziet er wel redelijk uit, maar zo zou ik het niet laten als uiteindelijk drukwerk.

 

Die vuiligheid kan ook van de gebruikte brush zijn. Of van de compressie.

 

Het logo kan ook nog veranderen. Dat zijn zo dingen die ik snel uitprobeer, terwijl ik de tekening aan het monteren ben. Enkele fonts die op het eerste zicht wat passen bij de sfeer, eens vlug zien wat we met de letters kunnen doen enzo...

 

'Afwerken', 'voorsmaakje', 'uiteindelijk drukwerk', 'monteren',...

 

Er is goed nieuws op komst denk ik! :e002:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...