Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Kameraad Mauser

Kameraad Mausers Archief

Recommended Posts

cheerful as ever... :lol:

seg: heb jij ooit al iets ingekleurd/laten inkleuren? - zwart/wit is het allemaal heel sterk, ben eens benieuwd of er nog iets kan toegevoegd worden met kleur...

Deel dit bericht

Link naar bericht

ouch... - nogal hard, niet?

En ik bedoelde eigenlijk vooral: is er een 'ingekleurde' Rudy beschikbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe meer je Lord K complimenteert met zijn tekeningen des te minder kans bestaat er op een afgerond product. Dussss... Kan dat niet wat scherper Lord. Pak eens een pen(seel) en inkt dat schetsje. Verzamel je pagina's en breng eens, na zoveel jaren schaven, twijfelen en dralen, een boekje uit. Verspreidt dat boekje (voorzien van dedietjes) onder je vrienden, kennissen, pa/ma en zus Lord en de repers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verspreidt dat boekje (voorzien van dedietjes) onder je vrienden, kennissen, pa/ma en zus Lord en de repers.

ik koop 'm! wanneer ie uitkomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel, het rudy-personage is een verhaal waar ik aan bezig ben. Maar wegens omstandigheden en het bijschaven van techniek is dat al serieus uitgelopen. Maar het raakt af.

Die laatste schetsen zijn van iets dat nog wat meer vorm moet krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

het woordje "serieus" mag je in epische proporties omschrijven :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo komen we dan nog eens in KCQ v/d dag. :e007:

-Kontiki: "Natte aap, ondanks je vele andere successcenario's bleef het toch heel lang uit eer een van je eerste toppers uitgegeven werd. Om nog maar te zwijgen van de eerste realisaties op papier...

*Natte aap: "Ik had het geluk en het ongeluk om met een ruwe diamant te mogen samenwerken."

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...