Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Los van de inhoud vind ik dat die affiches er nogal amateuristisch en oubollig uitzien, het is misschien geen slecht idee om ook een kijkje te nemen naar sites zoals designspiration.net

Weet ik. Ze zijn dan ook in de gauwte gemaakt. Maar qua inhoud zijn ze wel pal erop.

Link naar reactie

Verspil je talenten niet aan dat soort beuzelarijen, Lord. Wij willen harde valuta neertellen voor een Rudy-album.

 

2

 

Rudy willen we zien en voor Rudy willen we, kapitalisten die we nu eenmaal zijn, geld neertellen, dat dilettantistische geraas doe je maar in je eigen vrije tijd...... 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Je weet toch dat ik gehecht ben aan het oude, het vertrouwde. Slechts een lading Rudy strips zal me er weer bovenop helpen.....

De inhoud is nochthans niet veranderd. Enkel de naam. Die zelfs beter klinkt.

Link naar reactie

De inhoud is nochthans niet veranderd. Enkel de naam. Die zelfs beter klinkt.

 

Ik merk toch een zekere verradicalisering. Van het vroegere Lord K (iedereen weet ondertussen dat die K op "kapoen" sloeg, te oordelen naar je kapoenstrekerige uitspraken) naar Kameraad Mauser, dat een uitgesproken verheerlijking van wapens is. Als dat maar goed afloopt, denk ik dan maar.

Link naar reactie

Ik merk toch een zekere verradicalisering. Van het vroegere Lord K (iedereen weet ondertussen dat die K op "kapoen" sloeg, te oordelen naar je kapoenstrekerige uitspraken) naar Kameraad Mauser, dat een uitgesproken verheerlijking van wapens is. Als dat maar goed afloopt, denk ik dan maar.

 

Een Bommelachtige post:

 

bommel043.jpg

 

Laat ons optimistisch wezen, maar al te vaak mijmert men:

 

177869.jpg

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik merk toch een zekere verradicalisering. Van het vroegere Lord K (iedereen weet ondertussen dat die K op "kapoen" sloeg, te oordelen naar je kapoenstrekerige uitspraken) naar Kameraad Mauser, dat een uitgesproken verheerlijking van wapens is. Als dat maar goed afloopt, denk ik dan maar.

Ik merk dat het deduceren uit het ongerijmde nog steeds je grootste troef is... :e011:

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Natte aap

Leuk. Doet wat denken aan die sjeik die in een van de Franquin-Robbedoezen een helse autorit maakt. Waarom hebben ze jou nog niet gevraagd om een Rob & Kwab te tekenen?

 

toch vreselijk hé. Die gast kan zo geweldig tekenen. Als hij een beetje tempo achter zijn werk zet is hij binnen 5 jaar een vaste waarde en binnen 10 à 15 jaar neemt hij rob en kwab over, als de nieuwe franquin. Maar zijn procrastinatie zorgt er nu voor dat we misschien over 15 jaar een eerste pagina van Rudy hebben :) Ergens schijnt hij niet te beseffen dat genialiteit enkel toebedeeld wordt aan mensen die ook iets afmaken.

It's not enough to aim perfectly, you have to shoot.

 

godvrdmm gast, pak uzelf bij elkaar en stop dat geleuter en maak eens iets af.

Link naar reactie

Waar onze kameraad al niet goed voor is!  De essentie van het bestaan wordt hier zowaar blootgelegd. ;)

 

Nu ja, ik ben dat stadium al een heel klein beetje voorbij, al heb ik afgelopen jaren weer even een dipje gehad.  Daar raak ik stilaan weer uit, gelukkig.  Volharden dus, kameraad!  Noeste arbeid is gewenst, zoals gezegd!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

spreuk van de dag: minder ranten, meer (noest) arbeiden. Zoals mijn rotterdamse schoonfamilie het zou verwoorden: niet lullen maar poetsen !

Bah, protestanten...

 

Degene die zoiets heeft uitgevonden...

Link naar reactie
  • Gast changed the title to Kameraad Mausers Archief

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...