Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Of beter nog, elke mens heeft wel aanleg tot een talent, maar het ware talent is net er iets mee te doen, ;)

 

Dus hup, aan het werk in plaats van hier wat te komen posten (tenzij het je werk in progressie is)! ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Leuk. Doet wat denken aan die sjeik die in een van de Franquin-Robbedoezen een helse autorit maakt. Waarom hebben ze jou nog niet gevraagd om een Rob & Kwab te tekenen?

 

 

Ik heb het aanbod afgeslagen...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik heb het aanbod afgeslagen...

 

ja ja, lul maar raak over protestanten en gratis grond. Maar tot het zo ver is, weet je wat er je te doen staat. Strafpunten krijgen op politics.be gaat Rudy ook getekend krijgen hoor.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ze boden teveel geld, veronderstel ik dan.

Het probleem met geld is: eens je er hebt, je nogal wat moeite moet doen om het min of meer te behouden. Langs alle kanten word je belaagd door ongure smiechten die het je in de kortste keren weer afhandig maken...

 

En ook: waarschijnlijk zal ik weer mogen sleutelen aan de inhoud van een verhaal om iets gepubliceerd te krijgen bij een Dupuis... onderwerpen en zo... :e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mijn dictatoriale ambities kennen geen grenzen.  Dus hup, in je hok terug, jij, met papier, pen en inktpot! 

Striplezers...allemaal dezelfde...

Link naar reactie

zie, nu hebt ge van 13u54 (uw eerste post) tot 15u02 de tijd gehad om een vakske Rudy af te werken. Hoeveel hebt ge er afgewerkt ondertussen?

 

Aap, gij zijt de eerste om te zeggen dat nog voor er begonnen wordt er eerst een strak plan moet opgezet worden.

Link naar reactie
Gast Natte aap

In elk geval is hij weer begonnen. Volhouden kameraad, volhouden. Post hier elke dag maar 1 schets voor een panel van het scenario, dan hoeven we niet zo hard te zagen :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...