Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ach so.

 

 

Verder blijf ik GIMP een raar iets vinden dat gewoon niet doet wat ik wil en in handelingen omslachtig is en onlogisch blijkt.

 

Neem nu in CS: laagstijl. daaronder heb je een rits mogrlijkhden waarbij je een laag een kleur kan geven of een verloop. Je kan dan nog de kleuren aanpassen met een palet alsook de verlopen. Je hebt dan verder nog de structuren en patronen die je kan toepassen op de laag.

 

In GIMP: moet je dat blijkbaar bij edit/bewerken doen, je kleur aanpassen, patronen toepassen enz...

maar wat blijkt nu? Er wordt gewoon een kleur gelegd over het hetgeen in het selectiekader staat ongeacht of die laag ook even groot of dezlfde vorm heeft als het selectiekader.

 

Dus als ik een woord heb staan als laag, dan staat er daar een rechthoekig selectiekader rond. Wanneer ik daar een kleurtje opleg is het woon een gekleurde rechthoek die ik dan heb en geen woord dat een kleur krijgt.

 

Ook wat selecteren betreft  blijft het een rare bedoening.

Link naar reactie
  • 4 months later...
Gast Natte aap

als ik dat zie, dan bloedt mijn hart. Zo'n talent en daar dan niets maar totaal niets mee doen. Underachiever komt zelfs nog niet in de buurt.

Ik geloof werkelijk dat als die Mauser wat meer doorzettingsvermogen had en niet zo'n lui gat zou zijn, hij 100% zeker nu een mooie reeks in Frankrijk zou hebben. Se procrastinateurke dat ge daar zit :) Doe daar dan verdomme iets mee.

Link naar reactie

Moet ik voor jullie een catfight organiseren op het stripfestival van Ieper ? :e007:

Als ik dat zie, dan bonst mijn hart. Zo'n talent en daarmee naar buitenkomen in Ieper. :e005: 

 

Even objectief, die broek en arm is machtig getekend! De schedel vind ik wel wat Inca-achtig. Toffe stijl opvallend richting Munuera.     

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

of een volledig album... over Rudy...  :e011:

 

De potentie voor een volledig album is er.

Het gaat dan nog over een bankoverval, hoe dichter kan een onderwerp bij de maus staan?

En de schuld gaat dan nog naar de bankdirecteur ook, dus hoe op het lijf geschrevener kan een plot voor de maus zijn.

 

Maar ja, dat procrastineren ook altijd hé. Geef die mens een basisloon en er zou nog geen twee pagina's uitkomen, vrees ik :D Komaan Mauser, maak dat nu eens af.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Er is een verhaal hoor. Ik kan ook binnen een kleine 2 weken het verhaal af hebben, maar dan wel in de kwaliteit zoals deze 2 van vandaag...

 

We gaan dan nog zwijgen over de lay out, die van 'hoogstaande kwaliteit' zal zijn als ik het moet doen met GIMP...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...