Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Brabant Strip Magazine

Recommended Posts

IMG_0035.JPG

Zopas in mijn postbus aangetroffen.

Goed gevuld met interviews afgenomen door Gert en Tom. Het interview met Lepage ziet er voor mij het interessantst uit.

fleurs-tcherno.jpgtchernobyl-avant-l-oubli,M11045.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dit weer een nieuwe ? Ik heb het nog niet ontvangen.

Overigens, krijg je bericht als je abonnement verloopt ? Want volgens mij moet ik weer verlengen, maar ja, ik hou dat niet bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Overigens, krijg je bericht als je abonnement verloopt ?

Nee. Achteraan de nieuwste BSM staat er wat je moet doen om je abonnement te verlengen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Nederland nog niet ontvangen, maarja vandaag nog geen postbode gezien... Ook nog geen Eppo dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Speciaal voor shakeitupguy hebben we FACTS vier maal vermeld in het interview met Mauro :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Speciaal voor shakeitupguy hebben we FACTS vier maal vermeld in het interview met Mauro :)

Thx. Maar vier keer? :P Net zoals Lectrr en Romano, wil Mauro geen editie van FACTS missen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast freddy

Is er al nieuws over de te verschijnen Fenix nummers in 2013?

Rik : dees dubbel : de schat van Bibi

Bob Mau : Kari Lente : drosera nervosa

verder nog : Jean-Pol, Erik (Jim Lont), 2 albums nav 100st verjaardag van Willy Vandersteen+ ... + .... want in totaal zouden er 8 exemplaren verschijnen.

Meer info in het eerste nummer van 2013.

Ik vind dit toch iets om naar uit te kijken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal

Eindelijk kennis kunnen maken met Brabant Strip Magazine. Ik heb BSM 189 t/m 193 en p@per 18 t/m 20 ontvangen. Heb alleen 193 (Met Marc Sleen op de cover) gelezen en de rest doorgebladerd. Vanavond ga ik er lekker voor zitten. Want wat is dit een goed stripblad! Veel informatie en 'echte' interviews; niet die van één pagina maar waar de ruimte genomen wordt om sterke vragen te stellen.

Behalve de klassieke Franco-Belgische strips (Kuifje, Lucky Luke, Asterix etc), heb ik weinig Europsese strips gelezen. Ik heb geen idee van wat er zich afspeelt in de huidige Europese strip. Dat is eigenlijk ook de reden van mijn lidmaatschap. De interviews over Apostata, Blacksad en Duisternis hebben in ieder geval mijn interesse gewekt in deze series.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@ Bilal : thanks ! Het grote voordeel van de interviews die Gert en ik voor BSM doen, is dat we van de redactie 'carte blanche' krijgen. We mogen interviewen wie we willen. We worden nooit ' verplicht op pad gestuurd'. Vandaar de keuze om enkel interviews af te nemen van tekenaars en scenaristen (ik geef toe, dat doen we nog te weinig) wiens werk we zelf bewonderen. Het zijn stuk voor stuk onvergetelijke momenten. We doen het puur voor het plezier. Er kruipt heel veel tijd in maar de voldoening achteraf is altijd heel groot als we de dvd-opnames bekijken die we steevast maken, als we zien hoe het layout-team creatief omspringt met onze interviews, als we reacties krijgen op stripbeurzen of op een forum als dit. Dat zorgt ervoor dat we ook in 2013 volop blijven verdergaan met onze interviews. We hebben eind 2012 al een aantal interviews afgenomen die volgend jaar in BSM te lezen zullen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast milou

Wat is er met die leuke koffieklets gebeurd? Daar mag wel weer wat pit in volgend jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

"volgens mij" mag je weglaten.

Zo'n uitspraken na de bovenstaande tekening zetten mijn dirty mind in gang, Koen. Was het lekker?

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Cover van BSM 194 :e005: :e005: :e005: :e005: :e005:

Ik ben een grote fan van Urbanus, maar die strip van hem vind ik dus echt bagger. Altijd al gevonden.

Desalnietemin, ik heb mijn 25 eurootjes (met het nieuwe vijfje) weer overgemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...