Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Brabant Strip Magazine

Recommended Posts

Speciaal voor Krasser, de nieuwe BSM met heul veul Willy Linthout en Urbanus

Over boertig gesproken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is die BSM al verdeeld?

Ja, afgelopen woensdag op de post gedaan geloof ik. Ik sprak de heren in Gorinchem...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook nog niks ontvangen (maar er zijn nog zaken dat ik nog niet heb ontvangen : mijn nieuwe bankkaart en een tijdschrift moesten normaal gezien ook vorige week in mijn postbus liggen)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Behalve Willy Linthout:

Chris Evenhuis

Willy Vandersteen-kalenders

Robbedoes 75 jaar

Blake en Mortimer; interview Juillard en Sente

Kreo

Sleen

Elie van Damme

en de vaste rubrieken....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weer ontzettend genoten van de stukken van Philippe Mouvet (de Jan Hertoghs van Brabant Strip Magazine)!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weer ontzettend genoten van de stukken van Philippe Mouvet (de Jan Hertoghs van Brabant Strip Magazine)!

Mee eens. Ik vind Philippe de ster van het blad.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat interview met Linthout is zeer goed, mooi aangevuld met documentatie. Eerlijk gezegd zal ik de rest waarschijnlijk nauwelijks lezen, het gaat bijna allemaal over antieke strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een nieuw nummer van Brabant Strip als nu !!!  :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alvast proficiat aan die mannen van BSM dat ze Rosinski hebben weten te strikken voor een interview.   :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Alvast proficiat aan die mannen van BSM dat ze Rosinski hebben weten te strikken voor een interview.   :e007:

stouterik :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

@ Koen : Vergeet Van Hamme,Platteau en Graza niet te vernoemen hé ;-).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eindelijk eens een item over Rosinski in het BSM, werd wel tijd..........door Veto en Frodo ondergewaardeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verdomme, ben ik weer vergeten mijn abo te verversen. Net nu er eindelijk iets over Rosinski verschijnt !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verdomme, ben ik weer vergeten mijn abo te verversen. Net nu er eindelijk iets over Rosinski verschijnt !

Ja, let dan ook op !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kan je nog altijd lid maken. Vanaf dat we je lidgeld ontvangen hebben sturen we bij het verschijnen van het nieuwe magazine de andere magazines van dit jaar er ook bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...