Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Brabant Strip Magazine

Recommended Posts

2 uren geleden, labandedessinee zei:

Voor buitenstaanders is het verhaal blijkbaar steeds zwart/wit. Tussen haakjes, BS begon al in 1990. 

Niet alleen voor buitenstaanders. Het eerste magazine verscheen in 1992. Brabant Strip Magazine verscheen dus 25 jaar. Wel een mooie prestatie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Veto zei:

Gert en ik gaan gelukkig wel door met onze 'interviewactiviteiten' maar onder andere 'vleugels'. Meer concrete info volgt binnenkort! Het was ook zo leuk om gedurende al die jaren voor BSM te 'werken'. We zouden onze ontmoetingen met stripmakers véél te veel missen...

Eigenlijk vind ik jullie interviews het enige wat de laatste jaren BSM de moeite maakten.  Leuk om te lezen dat jullie verder doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Koen zei:

Eigenlijk vind ik jullie interviews het enige wat de laatste jaren BSM de moeite maakten.  Leuk om te lezen dat jullie verder doen.

Bedankt voor het mooie compliment, Koen! We blijven in de toekomst ook ons best doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Veto zei:

Gert en ik gaan gelukkig wel door met onze 'interviewactiviteiten' maar onder andere 'vleugels'. Meer concrete info volgt binnenkort! Het was ook zo leuk om gedurende al die jaren voor BSM te 'werken'. We zouden onze ontmoetingen met stripmakers véél te veel missen...

Dat is een opsteker tussen al dat droevig nieuws!  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit zal waarschijnlijk in april/mei verstuurd worden en het zal volgens mij een zeer mooi pakket zijn dat we als afsluiter aan de leden bezorgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/1/2018 om 13:09, devilcreator zei:

Dit zal waarschijnlijk in april/mei verstuurd worden en het zal volgens mij een zeer mooi pakket zijn dat we als afsluiter aan de leden bezorgen.

En? Gaat het in mei verstuurd worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Griffo zou zijn bewijsnummer al een maandje hebben. Nu de rest van de oplage nog.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het zit bij de post. Nu gewoon wachten op de GO van hen dat het in orde is.

Hopelijk dus binnenkort in jullie brievenbus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Kontiki zei:

Griffo zou zijn bewijsnummer al een maandje hebben. Nu de rest van de oplage nog.

Dat klopt helemaal ! :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2-5-2018 om 14:44, Veto zei:

Dat klopt helemaal ! :e002:

Het pakket werd net in mijn brievenbus gedropt. Met een mooie afscheidstekening van Dirk Stallaert (helaas met klein inkleurfoutje, schandelijk!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Als Bruggeling Tom het heeft ontvangen, dan moet het in mijn streek ook toegekomen zijn. En inderdaad, zopas het pakket uit de brievenbus gevist. Ik had bijna de ex-libris bij het oud papier gekieperd omdat ik enkel de blanco verso zag en dacht dat het om het vel met het adres ging.

Nu eerst eens goed doorbladeren voor ik het de volgende dagen bij het ontbijt lees.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Helaas.... Ik heb het nog steeds niet ontvangen.

Ik dacht dat ik de enige was.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Of de duiver er mee speelt!

Het is net binnen

Blij dat het binnen is, huilen omdat het de laatste nummer is

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het mooie laatste nummer met alle extra's is hier ook toegekomen! Ik heb er al tijd dat ik een abonnee van was zeker genoten! Een pluim voor alle medewerkers die blad door al die jaren hebben mogelijk gemaakt!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Was hier al enkele dagen binnen. 

Ben sinds begin 2000 abonnee en wil toch even alle mensen die eraan gewerkt hebben feliciteren en bedanken voor al dat werk en al die interessante zaken die ik mogen lezen heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12-5-2018 om 20:46, Konincks zei:

Brabant Stripmagazine was een van de beste strippublicaties ooit. Bedankt mensen en vaarwel...

2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...