Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Kameraad Mauser

Robbedoes Fanfiction/semi-Amateurisme Annex Aspirant-Prof-Schetsen&illustraties

Recommended Posts

Dump hier uw robbedoestekeningen/illustraties die je altijd al graag had zien verschijnen in albumvorm, of als illustratie(s) in het weekblad, eenmalige covers, figuren waarvan je altijd al gevonden had dat ze hadden moeten voorkomen of ontworpen worden om gelijk welke reden ook, of wat dan ook maar met de roodharige stripheld te maken zou kunnen hebben...

r1_zpsctums7sb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan ik ook een plaatje direct van mijn computer uploaden? Ik zie die mogelijkheid er namelijk niet bijstaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jazeker, bij "Meer berichtopties" heb je die mogelijkheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dit stripje gemaakt voor een special op Stripster over roodharigen. Vier rosse striphelden (en een blonde), met een belangrijke rol voor Robbedoes. Zijn personage is wel het minst geslaagd, vind ik zelf.

ros2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Arme Kuifje...;) De stijl van Waisterlain zit er goed in! Met name in plaatje 7.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi, Dirk! Vandaar dat de eventuele teksten ook in 't frans zijn. ;) Het is al 'n tijdje geleden dat er een tekening van me in Spirou stond en ik stuur er ook minder vaak (gebrek aan inspiratie misschien). Hier nog eentje iets recenter :

post-1037-0-62739600-1485420291_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...